گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 46827
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 393
بازدید سال : 817
بازدید کلی : 46827
زنان قناری؛ زنانی بیش از ۸۰ درصد سلاح‌های جنگ جهانی اول را ساختند + تصاویر

 زنان قناری اشخاصی بودند که در جنگ جهانی اول بمب‌های (TNT) می‌ساختند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که در طول جنگ جهانی اول بسیاری از مردها با ترفندهای بسیاری به جبهه‌های جنگ نمی‌رفتند، زنانی بودند که به جای خانه‌داری و مراقبت از همسرانشان، بند پوتین‌هایشان را محکم بستند و راهی جنگ شدند. زنانی که به دختران جزایر قناری معروف شدند و بمب می‌ساختند. کسانی که رنگ پوستشان به علت تماس با مواد شیمیایی زرد شده بود.
 
زنان قناری نفراتی بودند که در جنگ‌جهانی اول بمب‌های (TNT) می‌ساختند. بیشتر این زنان زندگی معمولی داشتند. آنها خانه‌دار، پرستار و یا کارمند ادارات و شرکت‌ها بودند. کم کم و با شعله‌ور شدن جنگ جهانی اول و رفتن تعداد زیادی از مردان به جنگ، استفاده از زنان در دستور کار قرار گرفت. از زنان به شدت کار کشیده می‌شد و به آنها دستمزد بسیار کمی داده می‌شد.
 
زنان قناری؛ زنانی بیش از ۸۰ درصد صلاح های جنگ جهانی اول را ساختند + تصاویر
 
تعداد بازدید از این مطلب: 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ابوترابی:کارمندان فاسد گمرگ شناسایی شوند/ضرورت مبارزه با وارد کنندگان رسمی مواد دخانی کشور

 عضو کمیسیون قضایی گفت: کاهش قاچاق سیگار و مواد دخانی به کشور از طریق کنترل مرزهای طولانی و مبارزه با واردکنندگان رسمی خاطی امکان‌پذیر خواهد بود.

کارمندان فاسد گمرگ ها شناسایی شوند/ضرورت مبارزه با وارد کنندگان رسمی مواد دخانی کشور

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: کاهش قاچاق سیگار و مواد دخانی به کشور از طریق کنترل مرزهای طولانی، مناطق آزاد و مبارزه با واردکنندگان رسمی خاطی امکان پذیر می‌شود که اجرای این امر نیازمند عزم و اراده ملی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرتیم حفاظت "سید حسن نصرالله" کیست؟/"آقای سپر" در "تهران" دیده شد؟ + تصاویر

 "سیدحسن‌ نصرالله" همواره تحت شدیدترین تدابیر امنیتی اسکورت و محافظت می‎شود.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حفاظت از شخصیت ها یک مسئولیت مهم است که به عهده محافظان یا (به اصطلاح غربی ها "بادیگاردها") گذاشته می شود. 
 
حفاظت از برخی شخصیت ها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که در آن مقام وجود دارد کار بسیار سخت و دشواری است و تیم های محافظت در این زمینه باید بسیار هوشیار باشند. 
 
یکی از شخصیت هایی  که حفاظت از آن کار دشواری بوده ؛ "سید حسن نصرالله " دبیر کل حزب الله لبنان است که نشان داده در مقابله و نبرد با ارتش اسرائیل در دو دهه اخیر بسیار جدی است.
 

سرتیم حفاظت
تعداد بازدید از این مطلب: 407
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


جانباختگان محیط زیست، تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند

 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: جانباختگان محیط زیست، شهید هستند و تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند.

جانباختگان محیط زیست، تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرندبه گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما، معصومه ابتکار در حاشیه مراسم یادبود شهدای محیط بان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آیا بنیاد شهید تسهیلاتی به خانواده شهدای محیط بان می دهد یا خیر؟ افزود: هماهنگی های لازم با بنیاد شهید صورت گرفته و محیط بانانی که جان خود را در راه حفاظت از محیط زیست از دست می دهند شهید محسوب می شوند.
وی گفت: محیط بان مانند مامور نیروی انتظامی است و از قانون بکارگیری سلاح تبعیت می کند؛ در واقع محیط بان ضابط قوه قضائیه است و بر اساس آیین نامه در دفاع از خود و همکارش می تواند از سلاح استفاده کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیانات رهبر معظم انقلاب درباره وداع با ماه مبارک رمضان

 

پایگاه اطلاع‎‌رسانی KHAMENEI.IR بخشهایی از بیانات رهبر انقلاب درباره دعای وداع امام سجاد (ع) با ماه رمضان را منتشر کرد.
بیانات رهبر معظم انقلاب درباره وداع با ماه مبارک رمضانبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخی غروب رمضان نزدیک می‌شود و سفره ضیافت‌الهی یک یا دو روز دیگر بیشتر گسترده نخواهد بود. کم‌کم موعد خواندن دعای چهل‌و‌پنجم صحیفه‌ی سجادیه فرا می‌رسد و بهترین و شریفترین روزها و ساعات سال با حلول هلال ماه نو به پایان خواهد رسید.
 
در روزهای پایانی ماه رمضان و با نزدیک شدن به عید سعید فطر، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بخش‌هایی از یک بیانات قدیمی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره دعای وداع امام سجاد علیه‌السلام با ماه رمضان را برای اولین‌بار منتشر می‌نماید.
 
«السلام علیک یا شهرالله الاکبر» بدرود اى بزرگترین ماه خدا، و اى جشن اولیاء خدا. «السلام علیک یا اکرم مصحوب من الاوقات.» بدرود اى شریفترین و عزیزترین مصاحب، از وقتها و زمانها. و اى بهترین ماه از لحاظ روزها و ساعتها. «السّلام علیک من شهرٍ قربت فیه آلامال» بدرود اى ماهى که آرزوها در آن به ما نزدیک شد یعنى ما با تلاش خودمان، تلاش مضاعفان به آمال و آرزوهاى حقیقى و انسانى خودمان نزدیک شدیم، و به همین ترتیب با این جملات و کلمات این ماه مبارک را بدرود مى‌گوید امام سجاد و از لیلةالقدر و از دعا و از قرآن و از مغفرت در این ماه به گرمى و مشتاقانه حرف مى‌زند و بعد از خداى متعال درخواست مى‌کند؛ که خدایا آنچه را که در این ماه به ما رسیده این را براى ما نگه دار، و آنچه را که از این ماه ما به‌دست نیاوردیم این محرومیت ما را به عنوان یک نقص، به عنوان یک ضعف، مورد ترحم خودت قرار بده و براى ما جبران کن. و بعد هم آرزو مى‌کند امام سجاد که یکبار دیگر این ماه برگردد.
تعداد بازدید از این مطلب: 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام اقاي علي....اردبيلي

 از بس از حضرتعالي دروغ شنيديم .از همه چيز بدمون اومده .توكه با دروغهات همه را سوزاندي نيازي به سوزش دوباره نيست خدا خودش قضاوت كند.ضمنا تا ديروز بهت اعتماد ميكرديم.....

پاسخ به تهديدات علي اردبيلي:

سلام خوبی ببخشید حاج آقا تا دیروز کجا بودی ، کاسه داغتر از آش شدی به فکر حق و حقوق باش تا خودت نسوزی ...
-
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جهت اگاهي.....

 بيمه ي 4 ماه كارگران مخابرات روستايي توسط شركت تي سي وان هنوز واريز نشده.

تعداد بازدید از این مطلب: 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام

 همكاران عزيز سراسر كشور ايا شماها هم از شركت تي سي وان طلب دارين؟لطفا با ذكر نام استان وشهرستان تا معلوم بشه كدام استانها هنوز مانده اند...

 

تعداد بازدید از این مطلب: 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


 

امروز، مراسم راهپیمایی روز قدس، با حاشیه‌های جالبی همراه بود که در این گزارش، به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز، مراسم راهپیمایی روز قدس، با حاشیه‌های جالبی همراه بود که در این گزارش، به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

*** حضور وزیر خارجه عربستان و یک داعشی در خیابان‌های تهران + تصویر 

امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس، عادل‌الجبیر وزیر خارجه عربستان و یکی از اعضای داعش هم در یکی از خیابان‌های تهران رویت شده‌اند! 

در تصویری که از حضور این دو به دست ما رسیده، عادل‌الجبیر در حال دادن کیسه‌های دلار به عضو داعش است.
 

حضور وزیر خارجه عربستان و یک داعشی در خیابان‌های تهران
تعداد بازدید از این مطلب: 183
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


عذرخواهی کمیته امداد از مردم/عزل افراد خاطی در ماجرای توزیع بسته‌های غذا با شناسنامه+عکس

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، پیرو انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی با مضمون توزیع بسته های غذا و نمایش نابخردانه، اعتمادسوز و خارج از عرف دو تن از همکاران کمیته امداد شهرستان باغملک، ضمن تشکر از حساسیت و واکنش رسانه های گروهی و فعالان فضای مجازی و تقبیح ثبت و انتشار تصویر مورد اشاره توسط افراد مذکور، مراتب عذرخواهی مدیران و همکاران امدادگر کمیته امداد را اعلام نموده و به آگاهی مردم شریف کشورمان می رساند که افراد خاطی به دستور مستقیم رئیس کمیته امداد تعلیق و از سمت خود عزل گردیده و تعیین و تکلیف افراد مذکور به هیات تخلفات اداری استان خوزستان واگذار شده است.

شایسته ذکر است بر اساس آیین نامه های موجود، ارائه خدمت به صورت نمایشی و در ملاعام و به صورتی که شأن و اعتبار مددجو مخدوش گردد، ممنوع است.ذکر این نکته نیز ضروری است آمار توزیع غذا و اطعام نیازمندان در طول سال به ویژه ایام ماه مبارک رمضان به صورت میلیونی بوده و اصولاً امکان دریافت کارت ملی و شناسنامه برای ارائه خدمت امری غیرعقلانی و ناممکن بوده و همکاران امدادگر به صورت کلی و بر اساس لیست های کلی نسبت به ثبت و ضبط خدمات ارائه شده می پردازند تا امکان کنترل و در صورت نیاز افزایش خدمات در یک منطقه خاص فراهم گردد.

عذرخواهی کمیته امداد از مردم/عزل افراد خاطی در ماجرای توزیع بسته‌های غذا با شناسنامه+عکس
تعداد بازدید از این مطلب: 162
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


......

 

حاج اصغر شیرخدا پیر مرشد ورزش زورخانه ای و پهلوانی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛حاج اصغر شیرخدا مرشد معروف زورخانه در گذشت .

زنده یاد شیرخدا سالها مدیریت  زورخانه شیرخدا واقع در میدان محمدیه تهران (میدان اعدام) را برعهده داشته است.

وی برادر مرشد مشهور جعفر شیر خدا است.

همچنین زنده یاد اصغر شیرخدا برادر عباس شیرخدا است که سالهای سال به عنوان چهره ماندگار مرشدی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای پرداخته است و بسیاری از مردم صبح ها ورزش را با صدای وی شروع می کنند.


برهمین اساس برای گرامیداشت وی  مراسمی عصر امروز در زورخانه شهید فهمیده به عنوان آیین رزمایش پهلوانی برگزار شد.

گفتنی است: برخی رسانه ها به اشتباه خبر درگذشت مرشد معروف و نام آشنای مردم عباس شیرخدا را اعلام کردند،در صورتیکه برادر وی اصغر شیرخدا دعوت حق را لبیک گفته است.
تعداد بازدید از این مطلب: 227
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مبلغ فطریه 95 چقدر است؟

 

دفاتر آیات عظام خامنه‌ای، مکارم شیرازی و وحید خراسانی مبلغ کفاره و زکات فطره امسال را اعلام کردند.
مبلغ فطریه 95 چقدر است؟به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زکات فطره یا فطریه معادل با سه کیلوگرم قوت غالب مورد استفاده مسلمانان است که به طور معمول بر اساس مبلغ برنج یا گندم محاسبه می‌شود.
 
بر کسی که خودش فقیر نباشد، واجب است برای خود و تمام کسانی که تحت تکفل او هستند زکات فطره را بپردازد. اگر کسی که فطره بر او واجب است آن را پرداخت نکند بر فرد تحت تکلف واجب نمی‌شود.
 
دفتر آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله مکارم شیرازی میزان کفاره هر مد طعام در سال 95 را برای هر نفر 2000 تومان و زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب 3 کیلو گندم به مبلغ 6000 تومان و بر اساس قوت غالب برنج حداقل 15 هزار تومان اعلام کردند.
 
دفتر آیت‌الله وحید خراسانی نیز میزان زکات فطره بر اساس 3 کیلو گندم را مبلغ شش هزار تومان اعلام کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 171
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بزرگترین توطئه تروریستی تکفیری در ایران خنثی شد

 

بازداشت 10تروریست در تهران و شهرهای مرزی و مرکزی بزرگترین عملیات بمب گذاری و تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان خنثی و از بین رفت.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازداشت 10تروریست در تهران و شهرهای مرزی و مرکزی بزرگترین عملیات بمب گذاری و تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان خنثی و از بین رفت.
تعداد بازدید از این مطلب: 171
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


خنثی‌سازی اقدام شیطانی تروریست‌های تکفیری در تهران

 کد خبر: ۱۱۸۱۰۵۱

تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
 
اطلاعیه وزارت اطلاعات؛
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای، از خنثی‌سازی اقدام شیطانی تروریست‌های تکفیری در تهران خبر داد.
خنثی‌سازی اقدام شیطانی تروریست‌های تکفیری در تهرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، در این اطلاعیه آمده است:
با دعای مردم روزه‌دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های تروریستی گروه‌های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد.
 
 
در طرح جنایتکارانه گروهک ضداسلامی تروریستی تکفیری، سلسله بمب‌ گذاری‌هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت‌های پیش رو تدارک دیده شده بود که با توکل و توسل و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست‌های تکفیری خنثی‌سازی شد، تروریست‌ها بازداشت شدند و تعداد بمب‌های آماده انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه انفجاری کشف و ضبط شد.
 
 
با توجه به ادامه داشتن تحقیقات میدانی در داخل و خارج از کشور و استمرار بازجویی از تروریست‌ها، اطلاعات تکمیلی به محض فراهم شدن شرایط حفاظتی، به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.
تعداد بازدید از این مطلب: 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ناگفته‌های قتل دختر جوان مقابل دانشکده پرستاری/ پدر خشمگین مانع رسیدن نیرو‌های امدادی شد

 فرماندار خوی جزئیات قتل دختر جوان به دست پدرش در آن شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سیوانی‌اصل  فرماندار خوی  اظهار داشت: دختر جوانی روز شنبه هفته جاری مقابل دانشکده پرستاری این شهرستان توسط پدرش به قتل رسید
 
وی به انگیزه پدر از قتل دختر خود اشاره کرد و گفت: پدر قاتل در بازجویی‌های پلیسی انگیزه خود را از قتل دخترش شایعاتی عنوان کرد که از سوی مردم شنیده بود و این شایعات در خصوص مسائل اخلاقی و ناموسی بود.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 158
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود