گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 2072
بازدید کل : 49188
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 150
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 2072
بازدید سال : 3178
بازدید کلی : 49188
روستاي الماي عليا وسفلي بي گازماند....

روستاي الماي عليا وسفلي تنها روستايي هستند كه در ارشق شمالي لوله كشي گاز در اين دو روستا تا به امروز انجام نشده .اين در حاليست كه ساكنين اين دو روستاي به هم چسبيده 120خانوار بوده وپنج شهيد در راه اسلام فدا نموده اند .لازم به ذكر است كه اكثراباديهاي زير 10خانوار در منطقه   لوله كشي شده وبا وجود نامه نگاريهاي مختلف اهالي ،تاكنون خبري از گاز نيست.به اميد روزي كه ما هم بگازيم.

تعداد بازدید از این مطلب: 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوست واقعي وجود ندارد...

در دنياي امروزي هرچه قدر  علم  پيشرفت ميكند به همان اندازه روابط اصيل چندين ساله انسانها سست وبي اهميت ميشود .طوري كه افراد از عزيزان خوداز جمله پدر ومادر وخواهر برادرشان ازنظر عاطفي دور ودور تر ميشوند .در اين ميان دوستي وصميميت افراد جامعه هم كم رنگ شده واگر دوستيهايي هم باقي بوده  به خاطررفع نياز شخصي وبراي مقطع زماني تا رفع نياز طرفين دوام مياورد.بالاخره اينكه بنده در تحقيقاتي كه در اين زمينه طي 10سال گذشته داشتم به اين نتيجه رسيده ام كه دوست واقعي  اصلا وجود ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



3-سخن روز
ناسا از کشف شبیه‌ترین سیاره به زمین خبر داد

تعداد بازدید از این مطلب: 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تقدير وتشكر

مهندسين اداره برق رضي مورخ 94/05/11باحضور در روستاي الما لامپهاي سوخته چراغهاي معابر عمومي را تعويض وخرابيهارا برطرف نمودند .بنده   برخود وظيفه دانستم كه به نمايندگي ازطرف اهالي از زحمت كشان آن اداره محترم تشكر وقدر داني نمايم.

تعداد بازدید از این مطلب: 724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سارقان کابل مسی خاموشی را به ارمغان آوردند

سارقان کابل مسی در گرمی با به سرقت بردن این کابل‌ها خاموشی بخشی از شهر گرمی را رقم زدند.

سارقان کابل مسی خاموشی را به ارمغان آوردند
به گزارش سبلان نیوز، در این حادثه که عصر امروز در شهر گرمی رخ داد، عده‌ای سارق با بریدن سیم‌های مسی شرکت توزیع برق گرمی نه تنها خساراتی را متوجه این شرکت کردند بلکه بخش مهمی از شهر گرمی را در خاموشی فرو بردند.

مدیر شرکت برق گرمی با تأیید این خبر اظهار کرد: سارقان بیش از 210 متر کابل مسی را به سرقت بردند که در کنار ضربه زدن به تأسیسات شرکت برق، سرقت آنها به خاموشی بخشی از منطقه منجر شد.

عزیز بخشی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون سارقان بیش از هشت بار با سرقت سیم‌های کابلی مناطق شهری و روستایی 180 میلیون ریال خسارت را متوجه این شرکت کردند که این اتفاقات در چهار ماهه امسال رخ داده است.

وی با بیان اینکه در این سرقت‌ها بیش از 46 کیلوگرم کابل مسی به سرقت رفته است، گفت:‌ ما بارها بعد از این سرقت‌ها با اعزام اکیپ‌های شرکت برق به مناطق دچار خاموشی، در کمتر از چهار ساعت سعی کردیم تا عملیات مستمر بهره‌برداری از برق را دوباره وصل کنیم.

 

مدیر شرکت برق گرمی افزود: شرکت برق برای مقابله با این سارقان در مناطق شهری و روستایی اقدام به اجرای طرح کابل‌رسانی خود نگهدار کرده تا از این طریق بتواند جلوی سرقت‌های کابل مسی را بگیرد که امیدواریم در شهرستان گرمی نیز با حمایت‌های مسئولان به خوبی این طرح به انجام برسد./فارس

تعداد بازدید از این مطلب: 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اگر سارقان شمارا وادار کردند.

ارسال‌کننده : فاطمه در : 94/5/6 11:44 صبح
اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگیرند شما رمز کارتتان را به صورت معکوس )یعنی از آخر به اول( وارد کنید مثلا اگر کلمه عبور شما 1254 میباشد شما عدد 4521 را وارد کنید. با این کار عابر بانک به شما پول میدهد ولی در عین حال دستگاه به صورت خودکار پلیس را در جریان سرقت قرار میدهد. این قابلیتی است که تمام دستگاههای خودپرداز دارند ولی اکثر مردم از آن بی خبرند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با گروه خونی خود شخصیت خود را بهتر بشناسید

تفاوت رفتاری انسانها دلیل و علت‌های خاص خود را دارد اما آنچه که مسلم است و امروزه محققان به آن دست یافته‌اند رابطه بین گروه‌های خونی افراد و شخصیت‌های رفتاری آنها است.


 با گروه خونی خود شخصیت خود را بهتر بشناسید

 

به گزارش تهران پرس، تفاوت رفتاری انسانها دلیل و علت‌های خاص خود را دارد اما آنچه که مسلم است و امروزه محققان به آن دست یافته‌اند رابطه بین گروه‌های خونی افراد و شخصیت‌های رفتاری آنها است.

تعداد بازدید از این مطلب: 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گرماي شديد در منطقه ارشق شمالي قابل تحمل نيست...

 موج گرماي شديدي كه از چند روز پيش وارد منطقه ارشق شده ،مشكلات فراواني را به وجود اورده است. طوري كه از ساعت 8 صبح تا 8 ظهر به دليل گرماي  زياد اهالي قادر به انجام كارهاي روزانه و كشاورزي نيستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام:

مسئولين محترم مراكز مخابرات روستايي ،لطفا هرچه سريعتر براي دريافت وپخش قبوض مشتركين به مخابرات مشگين شهر مراجعه فرماييد.با احترام نوتاش

تعداد بازدید از این مطلب: 696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


 

 

پروردگارا!

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید




کلمات کلیدی :

 

تعداد بازدید از این مطلب: 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فرماندار مشگین‌شهر خبر داد

۲ برابر شدن تولید کارخانه لبنیات مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی صبح امروز در جریان بازدید از کارخانه تولید لبنیات در مشگین‌شهر اظهار کرد: با راه‌اندازی فاز دو این کارخانه امیدواریم شاهد افزایش تولید روزانه از ۱۵ تن به ۳۰ تن باشیم.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی فاز دو این کارخانه، بیش از ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، چراکه این کارخانه قادر بوده در تهیه و تولید شیر، ماست، کره، دوغ و دیگر محصولات لبنی همکاری و مشارکت واقعی داشته باشد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه راه‌اندازی این مجموعه‌ها می‌تواند زمینه توانمندسازی بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها و افزایش توان تولید را فراهم آورد، یادآور شد: با تلاش و جدیتی که مسئولان امر انجام می‌دهند، انتظار می‌رود زمینه برای مشارکت بیشتر در سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی در سطح استان اردبیل فراهم آید.

امامی با بیان اینکه در شهرستان مشگین‌شهر از سرمایه‌گذاران با ظرفیت و توانمندی‌های بیشتر حمایت می‌شود، عنوان کرد: ما هم از سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی حمایت‌هایمان را انجام می‌دهیم و بر این باوریم که ایجاد فرصت اشتغال و توسعه پایدار بر محوریت مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم می‌آید.

این مسئول عرضه محصولات تولیدی کارخانه لبنیات مشگین‌شهر را به خارج از استان یادآور شد و گفت: با اجرای فازهای بعدی امیدواریم تولید این کارخانه تا چندین برابر افزایش یابد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هرگونه کپی برداری از خبرهای این سایت، تنها با ذکر نام خیاونیوز و کد خبر موردنظر مجاز است.
کد این خبر: 21347

تعداد بازدید از این مطلب: 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کد خبر: ١١١٦٦ تاریخ انتشار:1394/05/09 | ١٩:٠٦ تعداد بازدید: ...

عکس: گرسنگی در یمن

بر اساس اعلام یونیسف، در صورت تداوم وضعیت جنگی در یمن، بیش از نیم میلیون کودک زیر ۵ سال در این کشور سال آینده با خطر سوء تغذیه مواجه خواهند بود.

عکس: گرسنگی در یمن

 

 

نظرات بینندگان

تعداد بازدید از این مطلب: 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کد خبر: ١١١٥٨ تاریخ انتشار:1394/05/09 | ١٨:١٥ تعداد بازدید: ...

امام جمعه اردبیل:

انتخابات مجلس نباید به محل بازی با احساسات و عواطف تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات مجلس نباید ابزاری در دست عده‌ای باشد تا به بازی گرفتن عواطف و احساسات مردم صورت گرفته یا به تحریک گروه‌ها و قومیت‌ها تبدیل شود.

امام جمعه اردبیل آیت الله سید حسن عاملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه بخاطر کشف 150 کیلو مواد مخدر از دادستانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای امنیتی تجلیل و از اهالی استان خواست با قصد تقرب در خصوص مواد افیونی با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت:«در خصوص اعانه(کمک) به مدافعین حرم از هیچ کس و هیچ مجموعه ای بطور الزامی وجهی اخذ نمی شود، حتی قرار نیست کسی در این باب مأخوذ به حیاء شود و اگر کسی بر فرض محال خبری از الزام دارد حتما به مدیریت ارشد استان اطلاع دهد.»

خطیب جمعه اردبیل اینگونه شایعه ها را کار دشمنان اهل بیت دانست.

حضرت آیت الله عاملی اتحاد و انسجام در داخل استان را بسیار مهم دانست و گفت:«در شبکه های هوایی و اجتماعی سرمایه گذاری عظیمی شده تا استان دستخوش تَشتُّت و اختلاف شده و بین مرکز استان و شهرستان ها تَنافُر و تَدابُر ایجاد گردد.»

وی انتخابات مجلس را عامل دوم برای ایجاد اختلاف میان شهرستان های استان برشمرد و اظهار داشت:«در آینده نزدیک این امر تشدید خواهد شد، عده ای که قدرت رسیدن به کرسی های مجلس را ندارند دست به خیانت زده و با استخدام عواطف اهالی، خود را به دروغ، دلسوز مردم و پیگیر حقوق مناطق استان نشان می دهند.»

رئیس شورای فرهنگی استان در تشریح این مطلب افزود:«تحریک قومیت ها، قبائل و همچنین اعلان خطر موهوم و غیرواقعی برای مناطق خاص استان از جمله این ترفندهاست.»

وی در ادامه در مقام مثال گفت:« اخیرا جوّ منفی در جنوب استان درست شده مبنی بر اینکه سهم استان از قزل اوزن به مراکز استان انتقال داده خواهد شد» و در ادامه افزود:« من به صراحت اعلام می کنم که سهم 50 میلیون متر مکعب استان از قزل اوزن به هر مقصدی که دولت آن را تعیین کرده تا آخرین قطره باید در خلخال مصرف شود و قطره ای از آب مزبور برای کشاورزی دشت اردبیل انتقال نخواهد یافت.»

نماینده مقام معظم رهبری در ادامه گفت:«در مقابل از اهالی منطقه خلخال مصرا می خواهم به کسانی که بخاطر صندلی مجلس قصد تحریک اهالی را دارند و به شما گزارش دروغ می گویند رأی ندهید که آنها قطعا خائن به رأی شما خواهند بود.»

نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری از مسئولین امور آب و مدیریت ارشد استان خواست که با دقت، شفافیت و عدالت در خصوص معضل های مشابه با مردم سخن بگویند و نگذارند در اذهان مردم گره های خطرناک شکل بگیرد.»

تعداد بازدید از این مطلب: 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


علت حذف خبر ترکی ساعت 17 اردبیل نامعلوم است

جمعی از اهالی و شهروندان اردبیل از مسئولان صدا و سیمای اردبیل علت حذف خبر ساعت 17 به زبان ترکی شبکه سبلان را جویا شده و خواستار پاسخگویی سریع و شفاف مسئولان به این موضوع شدند.

علت حذف خبر ترکی ساعت 17 اردبیل نامعلوم است

تعداد بازدید از این مطلب: 1373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مذاکرات هسته‌ای ترفند آمریکا را در جنگ با ایران خنثی کرد

ه گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود عباس‌زاده مشگینی بعدازظهر امروز در نشست طرفداران جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار داشت: در بحث مذاکرات13921007000311_PhotoL هسته‌ای باید به صراحت اعلام کرد که این میدان یک میدان بده بستان حقیقی است که با مشاعره و مناظره تفاوت خاصی دارد. ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود