گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 2029
بازدید کل : 49145
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 107
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 2029
بازدید سال : 3135
بازدید کلی : 49145
سرعت غیرمجاز پنج قربانی گرفت + تصاویر

سرعت غیرمجاز در جاده خلخال به هشجین پنج قربانی گرفت.

سرعت غیرمجاز پنج قربانی گرفت + تصاویر
به گزارش سبلان نیوز، امشب یک دستگاه پژو 405 در جاده هشجین به خلخال به دره 40 متری سقوط و پنج قربانی گرفت.

سرگرد علیرضا صحبتی فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال با حضور در محل حادثه به خبرنگار فارس گفت: حادثه زمانی اتفاق افتاد که خودروی پژو از سمت شهر هشجین به طرف خلخال در حرکت بوده و پنج سرنشین داشته که اهل روستای برندق بوده و ساکن مازندران بودند که در راه برگشت به مقصد خود در 23 کیلومتری خلخال در نزدیکی روستای قزل درق خلخال در یک پیچ راست‌گرد راننده به علت سرعت زیاد توانایی کنترل خودرو را از دست داده و به دره چهل متری کنار جاده سقوط کرده است.

وی افزود:در این حادثه در لحظه سقوط خودرو چهار سرنشین در دم جان باخته و یک نفر نیز به شدت مصدوم شده است که پس از سه ساعت تلاش با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافتند که علت اصلی سرعت غیر مجاز و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می‌باشد.

 

 

وی از مسافران خواست تا در راه برگشت به مقصد عجله نکنند و با آرامش در مسیرهای کوهستانی و برون شهری تردد نمایند.

 با اعلام این حادثه سه اکیپ مجهز امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال به همراه یک دستگاه آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر و اجساد به علت کوهستانی بودن مسیر با کمک نجات گران جمعیت هلال احمر و مسافران عبوری پس از طی مسافت 300 متری تا محل استقرار آمبولانس‌ها از دره به کنار جاده حمل شدند./فارس

 

 از بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال خبر می‌رسد که مصدوم زنده این حادثه در حال مداوا از سوی تیم پزشکی اورژانس بیمارستان امام (ره) می‌باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1080
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ديدنيهاي روز

ریزش باران سیل آسا در لاهور پاکستان
ریزش باران سیل آسا در لاهور پاکستان

تعداد بازدید از این مطلب: 1041
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تحریم‌های ظالمانه فرو ریخت/ فصل تحول و نشاط در اقتصاد فرا رسید

رئیس جمهور با بیان اینکه حقوق ملت تثبیت شد و قطعنامه‌ها و تحریم‌های ظالمانه فرو ریخت، گفت: اکنون فصل تحول، نشاط و امیدآفرینی در عرصه کار و اقتصاد فرا رسیده است.

تحریم‌های ظالمانه فرو ریخت/ فصل تحول و نشاط در اقتصاد فرا رسید

تعداد بازدید از این مطلب: 841
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


موج جدید گرما از چهارشنبه در اردبیل

بعد از چند روز هوای خنک، بارانی و نسبتا سرد که مسافران و گردشگران اردبیل را غافلگیر کرد موج گرما در راه است.

موج جدید گرما از چهارشنبه در اردبیل
به گزارش سبلان نیوز، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، با حاکم شدن هوای خنک و تعدیل دمای هوا بین 15 تا 20 درجه در چند روز گذشته که حتی در برخی از شهرها دمای هوا را تا 15 درجه کاهش داده بود از روز چهارشنبه هوای استان اردبیل گرم خواهد شد به طوری که دمای هوا تا 30 درجه نیز افزایش می‌یابد.

تعداد بازدید از این مطلب: 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کوهنوردان گمشده کوه سبلان پیدا شدند

ه گزارش خیاونیوز، بهرام غیبی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه هلال احمر در شهرک سینای اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: دو تن از کوهنوردان کرمانشاهی صبح دیروز در ارتفاعات کوه سبلان از گروه هشت نفره خود جدا می شوند.

وی افزود: به دلیل مه آلود بودن و بارش برف در ارتفاعات سبلان این دو نفر مسیر خود را گم می کنند که نیروهای امدادگر در پی تماس تلفنی با این دو نفر مسیر اصلی و مناسب را تشریح کرده و کوهنوردان را به آلاچیق عشایر هدای می کنند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در نهایت با کمک عشایر و نیروهای امدادگر دو کوهنورد بدون حادثه جسمی و به سلامت خود را به دامنه کوه رساندند.

تعداد بازدید از این مطلب: 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سفارت انگلیس در ایران بازگشایی می‌شود

وزیر امور خارجه انگلستان از بازگشایی سفارت این کشور در ایران تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

سفارت انگلیس در ایران بازگشایی می‌شود
به گزارش سبلان نیوز،، وزیر امور خارجه انگلستان از بازگشایی سفارت این کشور در ایران خبر داد.

«فیلیپ هاموند» وزیر امور خارجه انگلستان امروز در اظهارات کوتاهی گفت: سفارت انگلیس در ایران تا پیش از پایان سال جاری بازگشایی خواهد شد./مهر

تعداد بازدید از این مطلب: 732
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چهارقلوزایی در اردبیل

تولد چهارقلوها پدر و مادر و اطرافیان آنها را غافلگیر کرد.

چهارقلوزایی در اردبیل

به گزارش سبلان نیوز ، مادر 25 ساله اهل گرمی عصر امروز در بیمارستان علوی اردبیل در اولین زایمان خود چهارقلو به دنیا آورد.

این چهارقلوزایی که شامل دو فرزند پسر و دو فرزند دختر است در هفته سی و دوم بارداری اتفاق افتاده به طوری‌که کودکان متولد شده در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند که به گفته پزشکان در روزهای آینده این نوزادان از بخش ویژه ترخیص شده و می‌توانند از شیر مادر تغذیه کنند.

این کودکان که زودتر از موعد مقرر متولد شدند باید یک هفته تا 10 روز را در بیمارستان سپری کنند.

 

پدر این کودکان چهارقلو از مسئولان استان اردبیل خواست تا او را در نگهداری و تأمین شیر و سایر مایحتاجشان کمک کرده و یاری کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هوای زمستانی در اوج تابستان در اردبیل

با ورود سامانه سرد بارشی هوای اردبیل چهره زمستانی به خود گرفت تا گردشگران و مسافران از این وضعیت جوی متعجب و متحیر باشند.

هوای زمستانی در اوج تابستان در اردبیل

به گزارش سبلان نیوز ، سامانه بارشی که از دیروز به استان اردبیل نفوذ کرده است از شب گذشته بارش‌های متناوبی را در مناطق مرکزی و جنوب استان به همراه داشته به طوری که بیشترین بارش‌ها از اردبیل و شهرهای همجوار گزارش شده است.

حاکم شدن هوای سرد همراه با مه‌آلودگی و بارش‌های مستمر مسافران و گردشگران ورودی به این استان را غافلگیر کرده و گردشگران و مسافران این مناطق که ساکن در چادرها بودند شب سرد تابستانی را پشت سر گذاشتند.

در حالی که هنوز ماه اول تابستان تمام نشده وضعیت جوی استان آن هم در تعطیلات عید سعید فطر به گونه‌ای تغییر پیدا کرد تا اهالی این استان به ویژه شهرهای مرکزی و جنوبی مجبور به استفاده از لباس‌های گرم و حتی وسایل گرمایشی باشند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل وضعیت بارشی سرد و مه‌آلود بودن هوا طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت که از گردشگران و مسافرانی که مقصدشان را اردبیل انتخاب کردند خواسته شده تا لباس گرم با خود به همراه داشته باشند.

از دو روز پیش ورود هزاران گردشگر و مسافر به سرعین و اردبیل را شاهد هستیم که وضعیت جوی سرد و بارشی در این استان تعدادی از آنها را به تغییر مسیر سفر و گردشگریشان وادار کرده است.

هم اکنون در اردبیل به دنبال بارش باران هوای سرد و ابری و مه‌آلود حاکم است که نسبت به روزهای گذشته دمای هوا تا 22 درجه افت کرده است

تعداد بازدید از این مطلب: 680
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عملیات جست‌وجو برای نجات کوهنوردان مفقودشده در سبلان آغاز شد

مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل گفت: به دنبال اعلام گم شدن یک گروه کوهنوردی در کوه سبلان عملیات جست‌وجو برای نجات کوهنوردان مفقودشده توسط هلال احمر اردبیل آغاز شد.

عملیات جست‌وجو برای نجات کوهنوردان مفقودشده در سبلان آغاز شد

به گزارش سبلان نیوز، بهرام غیبی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: گروه کوهنوردی در قالب دو نفر از کرمانشاه برای صعود به قله سبلان اقدام کرده بودند که به دنبال بی‌اطلاعی از وضعیت و موقعیت این گروه گزارش مبنی بر مفقود شدن این کوهنوردان در قله سبلان به هلال احمر اردبیل ارسال شد تا در این زمینه عملیات امداد و نجات انجام شود.

مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل افزود: به دنبال اعلام گم شدن این کوهنوردان در یک ساعت گذشته بلافاصله گروه کوهنوردی امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند تا عملیات جست‌وجو و نجات این افراد را آغاز کنند.

وی گفت: بعد از تلاش‌های فراوان موفق شدیم که با شماره تلفن همراه یکی از این افراد تماس گرفته و در مورد موقعیت آنها اطلاعاتی کسب کنیم اما به دلیل ناآشنا بودن این افراد با مسیر در حال حاضر موقعیت دقیق آنها شناسایی نشده و همچنان اکیپ‌های کوهنوردی و امداد و نجات هلال احمر در جست‌وجوی این گروه تلاش می‌کنند.

غیبی بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا هر چه سریع‌تر بتوانیم با شناسایی موقعیت این کوهنوردان آنها را نجات داده و به پایین کوه منتقل کنیم تا خطری جان این کوهنوردان را در مواجهه با شب تهدید نکند.

مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: انتظار می‌رود که گروه‌های کوهنوردی که قصد صعود به قله سبلان را دارند حتما اطلاعات لازم را در مورد مسیر کوه کسب کرده و پیش از اقدام در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند تا در صورت بروز مشکلاتی بتوان در کمترین زمان ممکن اقدام به عملیات امداد و نجات این افراد کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


توافق فرصت‌های جدیدی را خواهد گشود/ متعهدیم که برجام اجرا شود

 

در پایان مذاکرات هسته‌ای وین طرف‌های مذاکره در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: توافق فرصت‌های جدیدی را خواهد گشود و گامی است رو به جلو برای پایان دادن به بحرانی که بیش از ۱۰ سال به طول انجامیده است.

توافق فرصت‌های جدیدی را خواهد گشود/ متعهدیم که برجام اجرا شود
به گزارش سبلان نیوز، نماینده عالی اتحادیه اروپایی فدریکو موگرینی و وزیر خارجه ایران محمد جواد ظریف لحظاتی قبل با حضور در سالن آستریا سنتر وین بیانیه مشترک خود را در پایان جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ قرائت کردند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 695
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


كانديداي مجلس شوراي اسلامي براي سحري بيدارم كرد...

ديروز به خاطر كار ومشغله اداري وماموريت خيلي خسته بودم بلافاصله پس از افطاري ونماز به خواب رفتم .ساعت درست سه وبيست دقيقه صبح بود كه با شنيدن صداي تلفن از خواب بيدار شدم وساير اعضاي خانواده را بيدار كردم .گوشي را برداشته ومتوجه شدم  فردي كه زنگ زده يكي از كانديداهاييست كه قراراست براي مجلس شوراي اسلامي نامزد شود.خيلي مهربان وبرادر گونه باهام صحبت ميكرد گفتم اقاي xشما همون نماينده اي نيستي كه دوره قبلي بعد از انتخابات به تلفن من جواب ندادي ؟الان مهربونتر شدي ...گفت چرا من همونم ،حتما سوءتفاهم شده والا من خدمتگزار مردمم.پس از مكالمه 7 دقيقه اي شرطم براي راي دادن به وي اين بود كه هر كانديدايي در جمع اوري كاه وكلش به اهالي كمك كند ما به او راي خواهيم داد.خنديد وگفت مسخره ام كرده اي ؟گفتم نه عزيز دل برادر وعده هاي دروغ شماها باعث شده كه ما به اين نتيجه برسيم:::سركه نقد به زحلواي نسيه::

تعداد بازدید از این مطلب: 659
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


11راهکار برای مقابله با خجالتی بودن

 

11راهکار برای مقابله با خجالتی بودن

ارسال‌کننده : فاطمه در : 94/4/22 10:12 صبح

11 راهکارهای مقابله با خجالتی بودن

مشخصا هر رفتار معایب و مزایای خودش دارد از این رفتار ها خجالتی بودن یکی از رفتار های اجتماعی است که همیشه فرد از آن ضربه می بیند و برخی موارد فرد نمی تواند خق خود را احقاق کند و تضییع حق می شود اما هر مشکلی راهکاری دارد برای همین در این پست برخی از راهکارهای این رفتار را بر می شماریم:

1 - قبل از وارد شدن به یک جمع، اطلاعاتی در مورد آن جمع به دست آورید و درباره چیزهایی که می‌خواهید یا می‌شود در آنجا مطرح کرد، فکر کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اعمال محدودیت‌های ترددی در حیران و سرچم

پلیس راه استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به حجم ترافیک سنگین در تعطیلات پیش‌رو اعمال محدودیت ترافیکی در محور اردبیل – گردنه حیران و اردبیل – سرچم اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترددی در حیران و سرچم
به گزارش سبلان نیوز، بر اساس اعلام پلیس راه استان اردبیل، از 26 تا 28 تیر سال جاری این محدودیت‌ها در دو محور پرتردد استان محور اردبیل – آستارا (گردنه حیران) و اردبیل – سرچم اعمال خواهد شد؛ به طوری که از ساعت 7 صبح لغایت 12 شب از تردد هرگونه وسایط نقلیه سنگین به ویژه تریلر و کامیون به غیر از دارندگان محموله‌های نفتی و مواد فاسدشدنی جلوگیری خواهد شد.

پلیس راه اردبیل در حالی این محدودیت‌ها را در آستانه تعطیلات عید فطر در دو محور اعلام شده، اعمال خواهد کرد که بر اساس پیش‌بینی‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی و خنک بودن وضعیت جوی در اردبیل پیش‌بینی می‌شود هزاران گردشگر و مسافر تابستانی در تعطیلات پیش‌رو مقصد سفرشان را اردبیل و سرعین انتخاب کنند.

 

 پلیس راه اردبیل اعلام کرد: با اعمال این محدودیت‌های ترددی برای وسایط نقلیه سنگین پیش‌بینی می‌شود، تا در سهولت تردد هموطنانمان در سفر به استان اردبیل گشایشی مناسب و مطلوب ایجاد شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پیرمرد ۱۰۱ ساله سردشتی دوباره پدر شد! +عکس

خضر خضری پیرمردی ۱۰۱ ساله اهل و ساکن روستای احمد بریو از توابع بخش وزینه سردشت بعد از یک قرن زندگی هفتمین فرزندش در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت بدنیا آمد.

پیرمرد ۱۰۱ ساله سردشتی دوباره پدر شد! +عکس
به گزارش سبلان نیوز، پیرمرد ۱۰۱ ساله سردشتی دوباره پدر شد. خضر خضری پیرمردی ۱۰۱ ساله  اهل و ساکن روستای احمد بریو از توابع بخش وزینه سردشت بعد از یک قرن زندگی هفتمین فرزندش در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت بدنیا آمد.

 

خبرتولد نوزاد  پسر با وزن سه کیلو و ۹۰۰ گرم  موجب خوشحالی پیرمرد شد و شکرانه خدا را برای تولد هفتمین فرزندش بجا آورد.

 

 

گفتنی است خضر خضری طبق شناسنامه ۱۰۱ سال سن دارد  ولی به گفته خودش  سن ثبت شده در شناسنامه ۱۰ سال بیشتر از سن واقعیش است./

تعداد بازدید از این مطلب: 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برف سبلان در سینه تابستان؛ سوژه‌ای با ارزش خبری عجیب برای رسانه‌ها

در سینه تابستان و در تیرماهی داغ، رسانه‌های کشور از جریان داشتن عملیات برف‌روبی در ارتفاعات سبلان برای کمک به تردد عشایر، به حیرت آمده و گزارش‌هایی را در این باره منتشر کردند.

برف سبلان در سینه تابستان؛ سوژه‌ای با ارزش خبری عجیب برای رسانه‌ها
به گزارش سبلان نیوز، رسانه های خبری در چند روز گذشته برف سبلان مشکین شهر  را سوژه خبری خود قرار داده و با بیان این که شهرهای کشور تابستانی داغ را سپری می کنند، از این که در چنین شرایطی مسئولان استان در پی برف روبی از برخی مناطق سبلان هستند،خبر دادند.

 سایت فرارو در این باره نوشت: در حالیکه این روزها شاهد گرمای بی سابقه در اردبیل هستیم اما خبرها حاکی از برفی بودن راههای ارتباطی مناطق ییلاقی هستیم.

اردبیل همواره یکی از سردترین نقاط کشور در زمستان و خنک ترین مناطق در ایام تابستان بوده است. اما در چنین شرایطی، جریان برف در یکی از  داغ‌ترین ماه‌های سال در استان، برای شهروندان خارج از این استان و توریست ها می تواند دارای جذابیت زیادی باشد.

در همین باره  مدیرکل امور عشایری استان اردبیل در گفتگو با ایرنا استفاده از ماشین آلات سنگین جهت برف روبی 12 محور برف گیر جاده عشایری خبر داده بود.

 قادر هنرمند ابراز امیدواری کرده بود که تا پایان تیرماه عملیات برف روبی برای دسترسی عشایر  استان به مراتع بالا دست میسر شود.

 وجود  برف و مسدود کردن راه‌های ارتباطی عشایر در حالی است که این روزها دمای هوای اردبیل تا مرز 45 در جه نیز رسیده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود