گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 2006
بازدید کل : 49122
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 84
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 2006
بازدید سال : 3112
بازدید کلی : 49122
اردبیلی‌ها گرمای بیش از 40 درجه را تجربه کردند

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل بالاترین رکورد گرما در دوره آماری در اردبیل به ثبت رسید به طوری که اردبیلی‌ها گرمای بیش از 40 درجه را دیروز تجربه کردند.

اردبیلی‌ها گرمای بیش از 40 درجه را تجربه کردند

تعداد بازدید از این مطلب: 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تابلو بخشداری آستار اعتراض اردبیلی‌ها برانگیخت

طی روزهای اخیر تابلوی نصب شده بخشداری آستارا در محل تله کابین حیران مبنی بر اینکه به شهرستان آستارا خوش آمدید، اعتراض اردبیلی‌ها را دربرداشته است.

تابلو بخشداری آستار اعتراض اردبیلی‌ها برانگیخت

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل خواستار برداشته شدن تابلوی بخشداری آستارا از گردنه حیران شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 823
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دختر مشهدی، خودش را دزدید!

«فریبا» دختر 18 ساله‌ای است که دو هفته پیش به بهانه خرید از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

دختر مشهدی، خودش را دزدید!

سبلان نیوز:«شهین» مادر 42 ساله این دختر جوان وقتی خبری از فریبا نشد با نگرانی به خانه اقوام و آشنایان و دوستان دخترش زنگ زد اما هیچ کس از فریبا خبری نداشت. پس از گذشت 48 ساعت  مرد جوانی در تماس با مادر 42 ساله  در حالی که با لحنی تهدیدآمیز صحبت می‌کرد، گفت که دخترت را دزدیده‌ایم و او را از مشهد به تهران برده‌ایم.  اگر دخترتان  را

تعداد بازدید از این مطلب: 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نجات زن باردار از چاه 38 متری

زن باردار۴۰ ساله ای که در منزل خود در چاهی ۳۸ متری در بیرجند سقوط کرده بود، نجات یافت.

نجات زن باردار از چاه 38 متری

به گزارش سبلان نیوز؛ زن باردار۴۰ ساله ای که در منزل خود در چاهی ۳۸ متری در بیرجند سقوط کرده بود، نجات یافت. 

 مدیر عامل آتش نشانی شهرستان بیرجند علت این حادثه را که شب گذشته روي داد، پوسیدگی درب چاه اعلام کرد. 
 
 میرزایی افزود: بلافاصله بعد از وقوع حادثه آتش نشانان از 2 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند و این زن  را نجات دادند. 
  
وی گفت: حال این خانم و جنین خوب است و فقط از ناحیه پا و لگن دچار آسیب دیدگی شده بود که امروز قرار است جراحی شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیماری نادر کودک هندی، پزشکان را بهت زده کرد + تصاویر

بیماری ژنتیکی در یک کودک نوپا و عدم پیدا کردن راه حل درمانی، پزشکان هندی را با چالشی سخت رو به رو کرده است.

بیماری نادر کودک هندی، پزشکان را بهت زده کرد

به گزارش سبلان نیوز ،کارشناسان هنوز نتوانسته‌اند برای مشکل افزایش وزن دختر 10 ماهه هندی که در حال حاضر وزنی معادل یک کودک 6 ساله دارد درمانی پیدا کنند.

گفتنی است این کودک با وزنی طبیعی به دنیا آمد اما به طور ناگهانی شروع به اضافه وزن کرده است. 
بررسی‌ها نشان می‌دهند خانواده این کودک هندی از توان مالی لازم برای دریافت خدمات پزشکی برای او برخوردار نیستند. 
بیماری نادر کودک هندی جهان پزشکی را بهت زده کرد + تصاویر
پدر و مادر این کودک بشدت نگران سلامتی او هستند زیرا قبل از تولد او فرزندی دیگر را در یک سال و نیمگی به خاطر چاقی بیش از حد از دست داده‌اند. 
بیماری نادر کودک هندی جهان پزشکی را بهت زده کرد + تصاویر
کارشناسان اعتقاد دارند او دچار اختلالات هورمونی و جهش‌های ژنتیکی خاصی است که سبب این افزایش وزن غیرعادی در بدن او شده است. 
این کودک در حال حاضر از مشکلاتی مانند عدم تنفس مناسب رنج می‌برد و همینطور خانواده او قادر به مهار اشتهای او برای خوردن موادغذایی نیستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پيام تسليت

برادر بزرگوار اقاي ازادوند:ما كاركنان وگارگران مخابرات مشگين شهردرگذشت ناگهاني خواهر زاده عزيزتان را به شما وخانوادهمحترم تسليت عرض مينماييم.

تعداد بازدید از این مطلب: 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


زن 30 ساله در آتش اختلافات خانوادگی سوخت

زن 30 ساله اردبیلی به دنبال شدت اختلافات خانوادگی با همسر و خانواده وی، در یکی از روستاهای سردآبه دست به خودسوزی زد.

زن 30 ساله در آتش اختلافات خانوادگی سوخت
به گزارش سبلان نیوز، زن 30 ساله و مادر سه فرزند ذکور بر اثر اختلافات خانوادگی شوهر و خانواده خود دست به خودسوزی زد.

تعداد بازدید از این مطلب: 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جهان در انتظار دود سفید وین/ آیا کوبورگ در تاریخ ثبت می‌شود

مهلت تعیین شده برای رسیدن به توافق جامع به آخرین ساعات خود رسیده و در این میان نه تنها ایران و کشورهای ۱+۵ منتظر نتیجه گفتگوهای وین هستند بلکه سایر کشورهای جهان نیز چشم به هتل «کوبورگ» دوخته اند.

جهان در انتظار دود سفید وین/ آیا کوبورگ در تاریخ ثبت می‌شود

سبلان نیوز: هر چند اعلام شده که تاریخ دقیق پایان مهلت تعیین شده برای مذاکرات هسته ای شامگاه چهارشنبه و یا صبح پنجشنبه است اما باید گفت از روز سه شنبه مذاکرات ایران و ۱+۵ وارد مرحله شمارش معکوس شده است. 

تعداد بازدید از این مطلب: 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ماجرای مسن‌ترین سرباز کشور با ۸ فرزند و ۳ نوه

شهابیان مسن ترین سرباز آموزشی یگان ویژه خوزستان با ۴۵ سال سن ، مهمترین علت ورود به عرصه خدمت مقدس سربازی را سهیم بودن در برقراری نظم و امنیت جامعه ایران اسلامی عنوان کرده است.

سرباز وظیفه علی شهابیان متولد ۱۳۴۹، صاحب ۸ فرزند و ۳ نوه است، میزان تحصیلات وی سیکل و شغل او قبل از اعزام به خدمت، کارگر ساختمانی بوده و ساکن استان کهکیلویه و بویر احمد شهرستان دهدشت است که ۱۹ خرداد سال جاری دوره آموزشی را در یگان ویژه خوزستان شروع کرده است.

شهابیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در ۱۸ سالگی ازدواج کردم و اکنون دارای ۸ فرزند و ۳ نوه هستم.

وی، سرپرستی و کفالت پدر و مادر پیر و سالخورده اش را نیز به عهده دارد.

شهابیان دلیل اصلی ورود به خدمت را سهیم بودن در برقراری عرصه نظم و امنیت کشور اعلام کرد و گفت: با دیدن صحنه شهادت دلاور مردان عرصه مرزبانی در شبکه های تلویزیونی که توسط گروهک های تروریستی در شرق کشور به شهادت رسیدند، تحولی عجیب در درونم اتفاق افتاد و باعث شد من از روستای سردو شهرستان دهدشت به خدمت مقدس سربازی اعزام و خود را به یگان ویژه استان خوزستان برای طی کردن دوره آموزشی معرفی کنم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ گونه درآمدی برای امرار معاش خانواده ام ندارم و تنها در روزهایی که به من مرخصی داده می شود از طریق حرفه سابق خود یعنی کارگری ساختمان درآمد ناچیزی به دست می آورم و خرج زندگی می کنم.

شهابیان در پاسخ به  این سئوال که چرا در موعد مقرر به سربازی نیامده و بعد از این همه سال خود را برای خدمت مقدس سربازی معرفی کرده است، گفت: با توجه به وضع مادی، متأهل بودن و سرپرستی پدر و مادرم، همچنین شرایط سخت زندگی فکر می کردم، امکان انجام خدمت سربازی برایم وجود ندارد ولی همانطور که قبلاً به این موضوع اشاره کردم بعد از شهادت سربازان مرزبانی برخود وظیفه دانستم با توجه به شرایط دشوار و سختی که در اداره زندگی و امرار معاش با ۹ سر عائله دارم به خدمت مقدس سربازی بیایم و سهمی هر چند اندک در برقراری نظم و امنیت این مرز بوم را داشته باشم.

تعداد بازدید از این مطلب: 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گشتهای راهنمایی رانندگی ومشکلات اهالی بخش ارشق

 

طی یک هفته گذشته گشتهای راهنمایی رانندگی پلیس راه اردبیل-مغان در محدود بخش ارشق وشهررضی افزایش چشمگیری داشته که این افزایش برای اهالی بخش موجب بروز مشکلاتی شده است یکی از اهالی شهررضی در گفتگوئی که باارشق نیوز داشت اظهار نمود با توجه به اینکه شهررضی جزو شهرهای محروم وهمچنین اکثر اهالی با دامداری وکشاورزی امر معاش میکنن وجهت رفت آمد از موتورسیکلت استفاده مینمایند متاسفانه تاسوار موتور میشن وبه داخل شهرمیان یا توسط کلانتری موتور توقیف میشه یا توسط گشت راهنمائی ورانندگی که این توقیف ها گاهی به تحمیل هزینه ههای گزافه به صاحب موتو میشودایشان در ادامه صحبتهای خود می گوید تو این شهرموتور برای ما بیشتر از هواپیما ارزش دارد واز بخشداری بخش درخواست داریم تا حداقل در زمان کاشت و برداشت محصولات کشاورزی هماهنگی لازم را با کلانتری وپلیس راه داشته باشن. البته این مشکل تازه ای نیست بلکه مشکل چندین ساله ای هست درسته بایدقانون در همه جا رعایت بشه ولی باید درجاههای نیزمصلحت اهالی درنظر گرفته شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 757
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس قبرستان ، قبرستان اسرار آمیز در شمال ایران : در شمالی ترین نقطه ایران، روستای معروفی وجود داره که دلیل شهرتش به خاطر گورستان اسرار آمیزیه که داخل روستا قرار گرفته. این گورستان که به اسم سفید چاه یا گورستان سپید

عکس قبرستان ، قبرستان اسرار آمیز در شمال ایران : در شمالی ترین نقطه ایران، روستای معروفی وجود داره که دلیل شهرتش به خاطر گورستان اسرار آمیزیه که داخل روستا قرار گرفته. این گورستان که به اسم سفید چاه یا گورستان سپید معروفه در شهرستان گلوگاه استان مازندران، روستای سفیدچاه واقع شده که میشه گفت اولین قبرستان مسلمانان در ایرانه. تقریبا کسی نیست که چیزی از داستان های شگفت انگیز این گورستان تاریخی تو روستای سفید چاه نشنیده باشه. گورستانی که اهالی اعتقاد دارن خاک سفیدش، نمیذاره اجساد مرده هاشون بپوسه یا اینکه باور دارن اگه مرده هاشون رو تو این گورستان دفن کنن تمام گناهان مرده ها بخشیده میشه. عجیب بودن این گورستان و اعتقادات جالب روستائیان باعث شده تا مردم گلوگاه از 50 آبادی دور و اطراف، مرده هاشون رو به دوش بگیرن و راهیه روستا بشن تا بتونن برای رفتگانشون جایی تو گورستان سفید چاه دست و پا کنن.


قبرستان, شمال ایران, عکس قبرستان
 

یکی دیگه از ویژگی‌های این گورستان، قرار داشتن سنگ قبرها به حالت عمودیه که برای نشان دادن این که هر کدام از مردگان چه شغلی داشتن، ابزار و ادوات شغلی افراد روی سنگ‌ها حک شده و حتی برای اینکه مشخص بشه داخل این قبرها زن یا مرد به خاک سپرده شده نمادهایی وجود داره که این نقش و نگارها باعث زیبایی این گورستان شده و به سفید چاه شهرتی جهانی بخشیده.  گورستان پرطرفدار سفیدچاه روز به روز بزرگ و بزرگ تر می شه و کم کم خانه ها و زمین ها را پس می زنه تا برای مردگان جا باز کنه.

تعداد بازدید از این مطلب: 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افطاريه در الما باحضور امام جمعه ارشق

تعداد بازدید از این مطلب: 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 12 تير 1394برچسب:,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
] [ 17:22 ] [ افسانه ] [ نظر بدهید ]

تعداد بازدید از این مطلب: 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟

چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟

گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربر است. در حالت عادی و مرسوم مالک باید به یکی از مراکز پلیس+10 مراجعه می‌کرد تا خلافی خودرو خود را دریافت کند. اما خوشبختانه دیگر هم دریافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است. چندی پیش .....بقيه در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 665
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نوزاد تازه متولد شده شما را چگونه می‌بیند؟ ‌

محققان برای اولین بار در جهان ادراک بصری نوزادان تازه متولد شده را بررسی کردند و دریافتند که آنها می‌توانند حالت چهره والدینشان را از فاصله 30 سانتیمتری تشخیص دهند.

نوزاد تازه متولد شده شما را چگونه می‌بیند؟ ‌

به گزارش سبلان نیوز،‌سرانجام محققان با ترکیب علم ریاضی، فناوری و دانش قبلی درباره درک بصری، نشان دادند نوزادان تازه متولد شده جهان اطراف خود را چگونه می‌بینند.

تعداد بازدید از این مطلب: 652
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود