طرح آبرسانی به ارشق مشگین‌شهر به تصویب وزارت نیرو رسید
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 533
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 763
بازدید ماه : 761
بازدید کل : 47877
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 533
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 763
بازدید ماه : 761
بازدید سال : 1867
بازدید کلی : 47877
طرح آبرسانی به ارشق مشگین‌شهر به تصویب وزارت نیرو رسید

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: با پیگیری و تلاش مسئولان استان مصوبه طرح آبرسانی به بخش ارشق مشگین‌شهر توسط وزارت نیرو نهایی شد.

طرح آبرسانی به ارشق مشگین‌شهر به تصویب وزارت نیرو رسید

به گزارش سبلان نیوز، داوود نجفیان ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت آب شرب بخش ارشق مشگین‌شهر در محل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار داشت: با اجرای این طرح تمام روستاهای بخش ارشق مشگین‌شهر در آینده‌ای نزدیک از آب شرب سالم برخودار شده و بزرگترین دغدغه و نگرانی چندین ساله اهالی ارشق برطرف می‌شود.

وی با اشاره به تصویب طرح آبرسانی به بخش ارشق توسط وزارت نیرو گفت: در این راستا مطالعات جامع آبرسانی به روستاهای بخش ارشق آغاز شده و این طرح یکی از طرح‌های بسیار بزرگ در استان اردبیل محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل بیان کرد: امسال 21 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای مشگین‌شهر و بخش ارشق اختصاص داده شده است که با اختصاص این اعتبار افق آب شرب شهرستان مشگین‌شهر و بخش ارشق بیمه می‌شود.

نجفیان تصریح کرد: اهالی منطقه ارشق در تأمین آب شرب سالم با مشکلات و سختی‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند که با همت مسئولان استان تحول عظیمی امسال در آبرسانی به منطقه ارشق مشگین‌شهرانجام می‌شود.

آغاز عملیات آبرسانی به 24 روستای ارشق مشگین‌شهر

بخشدار ارشق بیان کرد: عملیات آبرسانی به 24 روستای بخش ارشق آغاز شده و با همت مسئولان استان و نمایندگان مجلس تا پایان امسال روستاهای بخش ارشق از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

ظاهر نوری با اشاره به اینکه یکی  از دغدغه‌ها و نگرانی‌های اهالی منطقه ارشق کمبود آب شرب و کشاورزی است، افزود: با تلاش‌های فرماندار و نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیار اساسی برای آبرسانی به منطقه ارشق انجام شده که قابل تقدیر است.

وی از آغاز اجرای عملیات گازرسانی به 7 روستای بخش ارشق خبر داد و گفت: تا کنون 27 روستای بخش ارشق مشگین‌شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند که امیدواریم با تلاش و اهتمام ویژه دولت و مردم شاهد برگزاری جشن برخوردار شدن تمام روستاهای ارشق از نعمت گاز طبیعی باشیم.

بخشدار ارشق با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی رضی نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: این شهرک در پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و با بهره‌برداری از این ناحیه صنعتی برای 150 نفر اشتغال ایجاد می‌شود./



تعداد بازدید از این مطلب: 656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود