دختر مشهدی، خودش را دزدید!
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 619
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 849
بازدید ماه : 847
بازدید کل : 47963
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 619
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 849
بازدید ماه : 847
بازدید سال : 1953
بازدید کلی : 47963
دختر مشهدی، خودش را دزدید!

زنده می‌خواهید باید سه میلیون تومان پول بدهید. او تهدید می‌کرد اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهید  دیگر هیچ وقت دخترتان را نخواهید دید.


در پی این تماس تهدیدآمیز، شهین که دستپاچه و مضطرب شده بود و از طرفی می‌ترسید آبرویش خدشه‌دار شود موضوع را از آشنایان خود مخفی کرد و با پلیس نیز تماس نگرفت.

مرد غریبه دوبار مادر 42 ساله را به محل قرار کشاند اما خودش را نشان نداد تا اینکه بالاخره در بلوار صبا واقع در شهرک سیدی  مشهد قرار ملاقات گذاشت.   

شهین به سر قرار رفت اما این بار پولی با خود نبرده بود.  مرد جوان نیز که با یک خودرو در محل حاضر شده بود وقتی دید زن پولی به همراه نیاورده از صحنه گریخت.

در این مرحله بود که مادر نگران چاره‌ای جز اطلاع دادن به پلیس ندید و همین کافی بود تا مأموران وارد عمل شوند.

رئیس پلیس مشهد در باره این پرونده به شوک گفت: مادر فریبا در تحقیقات میدانی به پلیس گفت برای دخترم خواستگار آمده بود، اما او غیبش زد تا این که مرد ناشناس تماس گرفت و درخواست سه میلیون تومان داشت. من فکر می‌کنم او می‌خواست مرا هم بدزدد.  

سرهنگ حجت نیک‌مرام افزود: در پی ادعاهای این زن، مرد آدم‌ربا، چهره زنی و شناسایی شد و پلیس با دستور قضایی، مخفیگاه این مرد جوان را در طبرسی شمالی مشهد بازرسی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات دومرد جوان و دختر 18 ساله دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

آدم‌ربایی ساختگی


«پسرخاله‌ام را دوست نداشتم» این ادعاهای فریبا است که خود طراح آدم‌ربایی بوده و مادرش را به مخاطره‌ انداخته است.

فریبا وقتی دو مرد فاش کردند آدم‌ربایی در کار نبوده است و این دختر خودش پیشنهاد اخاذی 3 میلیونی را داد، در بازجویی‌های پلیسی گفت: مادرم می‌خواست من به زور با پسرخاله‌ام ازدواج کنم اما علاقه‌ای به او نداشتم و حتی در این باره با مادرم صحبت هم کردم.

اما مادرم به نظر و خواسته‌ام توجهی نمی‌کرد و می‌گفت اگر بمیری و تو را به قبرستان ببرند هم باید با پسرخاله‌ات ازدواج کنی.

وی افزود: من که از مدتی قبل با پسری جوان آشنا شده‌ام موضوع را به او اطلاع دادم. با مشورت خواهر این پسر جوان نقشه‌ای کشیدیم و از خانه فرار کردم چون می‌دانستم مادرم خیلی دوستم دارد، تصمیم گرفتیم با زور و تهدید او را راضی کنیم  به ازدواج‌مان رضایت بدهد.

این دختر ادامه داد: من از کرده خودم پشیمان شده بودم اما چه کنم که رو نداشتم به خانه برگردم از مادرم می‌ترسیدم. اگر ما با هم مثل دو رفیق یک دل و بی ریا بودیم و حرف همدیگر را می‌فهمیدیم این آبروریزی به بار نمی‌آمد.


تعداد بازدید از این مطلب: 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود