بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در روسیه و اوکراین
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 387
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 617
بازدید ماه : 615
بازدید کل : 47731
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 387
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 617
بازدید ماه : 615
بازدید سال : 1721
بازدید کلی : 47731
بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در روسیه و اوکراین

«وسنیک قفقاز» در خبر خود با اشاره به اهمیت سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در شرایط کنونی، نوشت: رهبر ایران با موضعی قاطع ممنوعیت مذاکرات این کشور با آمریکا را اعلام کرد. 
این پایگاه خبری افزوده است: رهبر انقلاب اسلامی ایران به عنوان عالی ترین مقام جمهوری اسلامی تاکید کرده است که در صورت مذاکره با آمریکا، ایران ضربه خواهد خورد.
در ادامه گزارش وسنیک قفقاز آمده است: رهبر ایران بر این نکته صحه گذاشت که زیان های مذاکره با آمریکا برای منافع ملی بیشتر از مزایای آن است و نباید چنین اقدامی صورت گیرد.
رسانه روسی ادامه داده است: در سخنان آیت الله خامنه ای اشاره شده است که آمریکا در جریان مذاکرات هسته ای تلاش کرد بر گروه مذاکره کننده ایرانی فشار وارد آورد، اما تیم جمهوری اسلامی ایران هوشیارانه عمل کرد.
وسنیک قفقاز در ادامه بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقل از ایشان افزوده است: آمریکا به زیان منافع ملی ایران کار می کند و مذاکره با این کشور سبب افزایش فرصت برای نفوذ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی امنیتی واشنگتن می شود.
پایگاه خبری «ایران رو» نیز نوشته است که رهبر ایران بار دیگر با قاطعیت، مذاکره با آمریکا را رد کرد و چنین اقدامی را به زیان منافع ملی خواند.
این رسانه روسی افزوده است: رهبر ایران همچنین به این موضوع اشاره کرد که گروه مذاکره کننده ایرانی در جریان مذاکرات هسته ای با هوشیاری در مقابل اعمال فشار گروه آمریکایی ایستادگی کرد.
ایران رو نوشت: آیت الله خامنه ای به این موضوع اشاره کرد که مذاکره با آمریکا این فرصت را ایجاد می کند تا تلاش کند در عرصه های مختلف و حتی امنیتی در ایران نفوذ کند.
سایت خبری «ال بی» اوکراین نیز نوشت: آیت الله خامنه ای در باره امکان نفوذ آمریکا بر ایران با استفاده از مذاکره هشدار داد.
این سایت خبری به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: هر گونه مذاکره تهران با واشنگتن ممنوع است، زیرا پیامدهای منفی زیادی خواهد داشت و برای منافع ملی کشور زیان بار است، زیرا می خواهند از این راه بر ایران فشار وارد کنند.
ال ابی در پایان نوشته است: رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز ماه گذشته اعلام کرد که تهران قصد ندارد پس از پایان مذاکرات با واشنگتن در قالب گفت وگوهای تهران و 1+5، درباره مسائل دیگر مذاکره کند. /ایرنا


تعداد بازدید از این مطلب: 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود