فقیران در مشگین‌شهر جایی ندارند/ کاندیداهای خاص شرط آبادانی مشگین شهر
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 601
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 831
بازدید ماه : 829
بازدید کل : 47945
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 601
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 831
بازدید ماه : 829
بازدید سال : 1935
بازدید کلی : 47945
فقیران در مشگین‌شهر جایی ندارند/ کاندیداهای خاص شرط آبادانی مشگین شهر

با توجه به وضعیت نامناسب این شهرستان مردم نیز انتظارات خود در حد آسفالت ریزی کوچه و خیابان ها پایین آورده اند، هر چند در طول سال جاری اقدامات قابل ملاحظه ای در سطح شهر در این راستا انجام گرفته است اما با این حال اکثر مردم این شهر به وضعیت کوچه ها و محله ها به شدت معترض هستند.

 

در طول شش ماه اول سال جاری برخی از معابر سطح شهر آسفالت شد اما در کنار آن اعتراضات زیادی نیز در بین مردم به وجود آمد به طوری که در محله های مختلف مردم به این معترض بودند که چرا چند دستگاه ماشین آسفالت بر زمین ریخته شود اما به علت عدم مدیریت صحیح ساعت ها این آسفالت که با هزینه هنگفتی نیز تهیه شده است بر زمین باقی بماند و بدون اینکه در زمین پخش شود در یکجا سرد و از بین برود مگر این از بیت المال نیست.

 

در محله ای دیگر که نارضایتی مردم را به دنبال داشت اجرای عملیات آسفالت ریزی به صورت سلیقه ای انجام گرفته است به طوری که وقتی وارد یک کوچه یا یک محله می‌شویم تنها وسط کوچه یا تنها بخشی از محله آسفالت شده است و مابقی به حال خود رها شده است مگر با اصراف بیت المال می توان این شهر را سروسامان داد.

 

 اجرای عملیات آسفالت ریزی در سطح شهر و در محله های مختلف قابل مشاهده است اما در محله های مختلف قسمتی از کوچه یا محل آسفالت شده و مابقی به حال خود رها شده است که این امر نه تنها نارضایتی عمومی را به دنبال دارد بلکه موجب بدبینی هایی نیز به برخی از مسئولین می‌شود.

 

آنچه که از گوشه و کنار شهر به گوش می رسد متاسفانه برخی از مسئولین در اجرای عملیات آسفالت محله ها به صورت سلیقه‌ای عمل کرده و موضوع را به انتخابات آتی مجلس ربط می دهند به طوری که برخی از شهروندان مشگین‌شهری مدعی هستند که شخص یا اشخاصی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی مشگین‌شهر از محله های مختلف بازدید کرده و وعده آسفالت داده می شود به شرط اینکه در قبال آن اعضای محل می بایست به کاندیداهای خاص رأی دهند در غیر این صورت آسفالتی در کار نخواهد بود.

 

 یکی از اعضای محله غریبان مشگین شهر با حضور در دفتر پایگاه خبری مشکین‌رسا ضمن گلایه مندی از مجموعه شهرداری گفت: تقریباً ۳۰ ماه پیش در مورخه ۲۲/۱/۹۲ نامه ای به شماره ۸۵۵ در خصوص اصلاح وضعیت نامناسب محل اعم از آسفالت، نهر کشی و نصب تابلوی نام کوچه به شهردار مشگین‌شهر تحویل داده شد و از ان زمان تاکنون شهرداران مختلف روی کار امده و رفتند و ما نیز به جد پیگیر این قضیه بودیم تا این محل حداقل آسفالت شود و در این راستا شهردار وقت در دو نوبت در مورخه های ۳۰/۲/۹۴ و ۱۲/۵/۹۴ به معاون عمرانی شهرداری دستور رسیدگی به محل را داده است اما بعد از ۳۰ ماه در مورخه ۹/۷/۹۴ شهرداری تجهیزات و امکانات مربوط به آسفالت ریزی را در محل پیاده کرد و اقدام به آسفالت ریزی محل و کوچه کرد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در وسط این کوچه بن بستی وجود داشت لذا عملیات آسفالت ریزی از آن محل آغاز شد و تا بخشی از کوچه ادامه یافت اما در وسط کوچه از طرف شهرداری با کارگران آسفالت ریزی در محل تماس گرفته شد و انان نیز کار را نیمه کاره رها کرده و سه ماشین آسفالت را که در جلوی کوچه ایستاده بود با خود همراه کرده و این محل را ترک کردند.

 

وی ادامه داد: وقتی کارگران شهرداری در حال ترک محل بودند اعضای محل علت ترک محل را پرسیدند، انان اظهار کردند که از شهرداری تماس گرفته و دستور ترک محل را داده است و ما نیز مجبور هستیم این محل را ترک کرده و مابقی آسفالت را در محله ای دیگر شروع کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این محله فقیر نشین است متاسفانه هیچ یک از مسئولین مسئولیت رسیدگی به آن را قبول نمی‌کنند لذا به ناچار تنها کاری که از دست اعضای محل در می‌آمد تابلویی به نام کوچه ( شهید خدایی) با هزینه شخصی و با آرم و نام شهرداری مشگین‌شهر تهیه و در ورودی و خروجی کوچه نصب کردیم.

 

وی در پایان گفت: مگر مردم این محل در این شهر زندگی نمی‌کنند که به مشکلات آن رسیدگی نمی‌شود؛ چرا باید محله ای دیگر از این محله که سال ها منتظر آسفالت کوچه بوده است برتری داشته باشد؛ آیا غیر از این است که انان از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار هستند که … ، متاسفانه مردمان فقیر در نظر مسئولین جایی برای زندگی در این شهر ندارند چرا که همیشه ثروتمندان بر فقیران برتری داشته اند به طوری که به محله فقیر نشینان به مشکلات شهر رسیدگی نمی‌شود اما در محله ثروتمندان و مسئولین تا جلوی درب ورودی منزل مسکونی نیز آسفالت می شود.

 

قطعاً در پشت پرده این واقعیت ها، واقعیت های دیگری نیز وجود دارد که امید است شهرداری مشگین‌شهر در پاسخ به مردم این شهر، آنان را از واقعیت های پشت پرده آگاه سازد.

انتهای پیام / مشکین رسا

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هرگونه کپی برداری از خبرهای این سایت، تنها با ذکر نام خیاونیوز و کد خبر موردنظر مجاز است.
کد این خبر: 22428


تعداد بازدید از این مطلب: 549
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود