شرايط رهبري هوشيارانه تنظيم شده و رمز مصونيت برجام است
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 298
بازدید کل : 47414
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 70
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 298
بازدید سال : 1404
بازدید کلی : 47414
شرايط رهبري هوشيارانه تنظيم شده و رمز مصونيت برجام است

 
 

دادستان کل کشور گفت:‌ ما سند برجام و مصونیتش را در گرو عمل به شرایط رهبر معظم انقلاب می‌دانیم ، این شرایط که بسیار دقیق و هوشیارانه تنظیم شده، رمز مصونیت برجام است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای ابراهیم رئیسی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی افزود: امروز مسلمانان جهان بیدار شده‌اند و می‌خواهند زندگی کنند و ما نوید اتحاد جماهیر اسلامی و به زیر کشیده شدن نظام سلطه را با این حضور می‌بینیم. 

رئیسی تصریح کرد: امروز به برکت خون دانش‌آموزان و دانشجویان، از عالم به‌ویژه از مستضعفان و مسلمانان جهل‌زدایی شده است.


وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور افزود: دشمن به دنبال این بود که نفوذ خود را با سند برجام دنبال کند اما رهبر بصیرت‌آفرین ما، راه نفوذ را با این شرایط بر دشمن سد کرده است.


رئیسی در ادامه تاکید کرد: ملت بزرگ ایران به پیروی از رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، اجازه هیچ گونه نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را به دشمن و استکبار جهانی نخواهد داد. 


وی افزود: ملت بزرگ ایران استکبارستیزی را در آموزه‌های دینی، در کنار بستر امیرالمؤمنین (ع)و در کنار گودال قتلگاه ابی عبدالله (ع) آموخته است. 


دادستان کل کشور با اشاره به این آموزه‌ها اظهار داشت: ملت بزرگ ایران آموخته‌های خود را در ضدیت با استکبار که ریشه عقلانی، دینی، الهی، منطقی و انسانی و ریشه در ذات انقلاب اسلامی دارد تحت هیچ عنوان ترک نخواهد کرد.

آل سعود، دست امریکا در منطقه است

دادستان کل کشور ، رژیم آل سعود را دست امریکا در منطقه دانست.

آقای ابراهیم رئیسی افزود: آل سعود از طرف امریکا جنگ نیابتی در منطقه انجام می‌دهد و ما آل سعود، آل خلیفه و حکومت‌های دست‌نشانده، به‌ویژه آل سعود را ایادی امریکا می‌دانیم.


وی تصریح کرد: اکنون آنچه بلا و مشکل در منطقه و جهان داریم از آل سعود و کسانی است که ایادی امریکا هستند.


دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز هر کسی در کشورهای منطقه مانند یمن، عراق، سوریه و هر جای دیگر عالم صدای عدالت‌طلبی و حق‌خواهی دارد، امتداد راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است.


رئیسی افزود: از آن طرف رژیم هایی مانند آل سعود ، امتداد راهبردی نظام سلطه در منطقه هستند.


امریکا در صدد حساسیت‌زدایی میان مردم و مسئولان کشورمان است

دادستان کل کشور گفت: نظام سلطه به‌وی‍ژه امریکا در پی حساسیت‌زدایی و اباهی‌گری در کشورمان است. 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، آقای رئیسی در ادامه سخنانش در مراسم 13 آبان در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان افزود: امروز امریکا با بسته شدن جاسوسخانه‌‌اش و قطع دستش از همه ذخایر و منابع کشورمان نه تنها در ایران بلکه در منطقه و جهان منفور شده است.


وی اضافه کرد:‌ به اذعان وزیر سابق امور خارجه امریکا خانم کلینتون که می‌گفت ‌هر جای عالم که رفتم دیدم که ایران در آنجا هست، به جان‌کری و اوباما می‌گوییم که ایران اسلامی دارای پیام، شعار، منطق و برهان است و اگر در مقابل منطق ایران  تعظیم نکنید مجبور می‌شوید در برابر اقتدار آن سر خضوع فروآورید.


رئیسی گفت: امروز خطر، خطر نفوذ امریکاست چرا که می‌خواهند در میان مردم و مسئولان در زمینه نظام سلطه و فرهنگ امریکایی حساسیت‌زدایی کنند.


وی افزود: بعد از مسئله برجام آنچه باید حتما مورد مراقبت قرار گیرد جلوگیری از هجوم کالاهای مصرفی غرب و امریکا و ترویج سبک زندگی امریکایی و تغییر ذائقه ملت است چراکه این مسائل در دستور کار نظام سلطه قرار گرفته است. 


سخنران مراسم یوم‌الله 13‌آبان گفت: نظام سلطه در نفوذ سیاسی خود به دنبال آن است که در شخصیت‌های سیاسی در زمینه ایجاد تغییر در نظام اثرگذاری کند.


رئیسی افزود: آنان درصدد تغییر در مبانی، ارزش‌های اسلامی و آنچه رزمندگان با «یاحسین» و «یازهرا» گفتن در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جان خود را برای آن تقدیم کردند هستند و می‌خواهند با اقدامات خود سیاسی‌کاری کنند که از نظام سلطه به‌ویژه امریکا حساسیت‌زدایی شود.


وی  اضافه کرد: بله مذاکره صورت گرفت اما دشمن، دشمن است و ما هرگز سر سازش با دشمن نخواهیم داشت.


رئیسی ادامه داد: چند روز قبل شبکه نفوذ در رسانه ها و فضای مجازی با هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و با آنها برخورد شد.


دادستان کل کشور گفت: عناصر جاسوس و قلم به مزدان امریکایی دستگیر شدند و خبر آن دیشب از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاع‌رسانی شد.


تعداد بازدید از این مطلب: 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود