فرانسوي‌ها تاوان حمايت دولت خود از داعش را پرداختند
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 639
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 869
بازدید ماه : 867
بازدید کل : 47983
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 639
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 869
بازدید ماه : 867
بازدید سال : 1973
بازدید کلی : 47983
فرانسوي‌ها تاوان حمايت دولت خود از داعش را پرداختند

 

 
 

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح ، جنايت داعش در پاريس را محصول حمايت نظام سلطه دانست و گفت: فرانسوي‌ها تاوان حمايت دولت خود از داعش و تروريسم تکفيري را پرداختند.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري با محکوميت شديد جنايت داعش در پاريس اظهار داشت: حادثه خونين و تروريستي پاريس نشان داد اگر دولت فرانسه و ديگر حاميان غربي و منطقه‌اي تروريسم تکفيري از عقلانيت و آينده‌نگري لازم برخوردار بودند، وقوع چنين جنايتي در قلب اروپا را پيش‌بيني مي‌کردند.

وي افزود: از همان ماه‌هاي نخست اقدامات تروريستي در سوريه و ساير کشورهاي همجوار، ما تذکرات مکرر را به جامعه اروپا داديم که تروريسم دامان آنها را خواهد گرفت و خواستيم مردم دولت‌هايشان را تحت فشار قرار دهند تا دست از حمايت تروريست‌ها در منطقه بردارند.

سردار جزايري با اشاره به جنايت اخير تروريستي در لبنان تصريح کرد: انفجارات پاريس و بيروت دو روي يک سکه هستند و جامعه جهاني انتظار دارد جبهه حاميان تروريست‌هاي تکفيري - به‌ويژه امريکا، فرانسه و ديگر دولت‌هاي غربي - از تناقض در رويکرد و رفتار دست بردارند و در قبال اين جنايات موضع مشترک و واحدي اتخاذ کنند.

سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح با هشدار درباره هرگونه سوء استفاده امريکا و همپيمانان اروپايي از فاجعه پاريس و پيگيري سياست‌هاي غلط و جنگ‌افروزانه مانند آنچه پس از حوادث 11 سپتامبر بر مردم افغانستان و عراق گذشت، تصريح کرد: اکنون که طراحان بين‌المللي پيدايش داعش، طعم تلخ تروريسم تکفيري را چشيده‌اند، بهتر است به طور واقعي به صحنه مبارزه با تروريسم پاي نهند و با قطع هرگونه حمايت و پشتيباني از تروريست‌هاي تکفيري، زمينه را براي نابودي آنان فراهم آورند؛ چرا که مردم جهان از فرجام نسخه‌هاي ديگر آگاهند.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح تأکيد کرد: غربي‌ها در صورت ادامه حمايت‌ از تروريسم تکفيري بايد منتظر اعلام حالت فوق‌العاده در نقاط ديگر قاره اروپا باشند.

حمایت از اقدامات ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت سلامت روحی و اخلاقی جامعه گفت: ستاد کل قاطعانه از اقدامات ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کند.

سردار سرتیپ سید مسعود جزایری در سخنانی درباره اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و بعضی قانون شکنی‌ها، با گلایه مندی از دستگاههای دولتی که اهتمام لازم را دربار هنجارهای اجتماعی و رعایت قوانین و مقررات مربوطه ندارند، افزود: اهتمام ناجا در برخورد با کسانی که قانون شکنی می‌کنند باید با جدیت استمرار یابد و دستگاهها و سازمان هایی که وظایف خود عمل نمی‌کنند باید به افکار عمومی معرفی شوند.

وی گفت: مشکل اصلی و ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی مربوط به سازمان‌ها و دستگاههایی است که به مسئولیت و وظایف خود عمل نمی‌کنند.

سردار جزایری افزود: چنانچه دستگاههای دولتی و عمومی با مسأله رشوه و ارتشاء و بسیاری از ناملایمات با جدیت برخورد کنند و یا دستگاههای ذیربط به وظایف خود در مورد حجاب و عفاف و توجه به شأن و منزلت جامعه انقلاب اسلامی، اهتمام داشته باشند و در برخی مراکر آموزشی از مهد کودک‌ها تا دانشگاهها رعایت ظواهر اسلامی بشود، به طور قطع چهره و حتی محتوای جامعه اسلامی امروز ما دگرگون خواهد شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ضرورت مراقبت‌های لازم درباره مسائل تربیتی کودکان تصریح کرد: چه کسانی و چه سازمان‌هایی باید به داد مهد کودک‌ها که به صراحت قبح شکنی و عریانی و بی بندباری را به کودکان معصوم جامعه ما می‌آموزند و القا می کنند، برسد.

سردار جزایری با انتقاد شدید از بی‌توجهی و نبود اهتمام دستگاههای مسئول در حوزه صیانت اخلاقی و فرهنگی جامعه تأکید کرد: چنانچه دستگاههای مربوطه در مقابل این هجمه‌های برنامه ریزی شده لشگریان شیطان بزرگ به وظایف خود عمل نکنند، حزب الله به وظایف خود عمل خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم در ادامه با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی و بسیج در مقطع جاری رسالت سنگین انقلابی دارند و با برنامه‌ریزی و قاطعیت باید با قبح شکنی و بی قانونی مقابله کنند، گفت: خواست قاطبه جامعه ایران برخورد مستمر با هنجارشکنان است و لذا هرگونه کوتاهی و کم کاری و بی تفاوتی از سوی مراجع قانونی و اجرایی غیرقابل گذشت و مستوجب عقوبت الهی است و قطعاً در حافظه مردم خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه "طراحان و سیاست‌گذاران و مدیران عالی جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی وجمهوری اسلامی ایران، امیدوارند با تغییر ذائقه مدیران و مردم و عادی سازی سبک زندگی غربی به اهداف شوم خود یعنی استحاله جامعه دست پیدا کنند" تصریح کرد: هرگونه کوتاهی در مقابله با مظاهر فساد، همراهی و کمک به راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سردار جزایری تأکید کرد: ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه جنگ نرم قاطعانه از نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کند و از همه دستگاههای و نهادهای دولتی و عمومی و سازمان‌های مردم نهاد و بخصوص از مراجع و علمای عظام، دانشگاهیان، فرهیختگان و دلسوزان سلامت روحی و اخلاقی مردم و جامعه انتظار دارد با حساسیت بیش از پیش در برابر نقشه‌های شوم بیگانگان و سوء استفاده گران داخلی، مقابله‌ی مستمر را در دستور کار خود قرار دهند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان با تشکر از رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و روزنامه‌ها مجلات متعلق به حزب الهی ها و دلسوزان نظام گفت: وقت آن رسیده که این رسانه‌ها فعال تر و منجسم تر از گذشته در برابر ناهنجاری‌ها قیام کنند و رسالت تاریخی خود را به انجام رسانند.


تعداد بازدید از این مطلب: 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود