گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 727
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 957
بازدید ماه : 955
بازدید کل : 48071
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 727
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 957
بازدید ماه : 955
بازدید سال : 2061
بازدید کلی : 48071

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ تیم های ملی فوتبال ایران و گوام از ساعت 9 امروز در ورزشگاه کوچک شهر دددو گوام با قضاوت داوران هنگ کنگی به مصاف هم رفتند.

 


در این بازی، علیرضا بیرانوند - کمال کامیابی نیا - عزت الله پورقاز - مرتضی پورعلی گنجی - رامین رضائیان - میلاد محمدی - مهدی طارمی - آندرانیک تیموریان - اشکان دژاگه - مهدی ترابی و کریم انصاری فرد در ترکیب ابتدایی تیم ملی بودند.

 


در دقیقه 12 بازی مهدی طارمی با پاس مهدی ترابی گل اول ایران را وارد دروازه حریف کرد و کمال الدین کامیابی نیا در دقیقه 30 بازی با شوتی که در گوشه پایین دروازه میزبان قرار گرفت باعث شد شاگردان کی روش نیمه اول را با برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

 


از نکات برجسته نیمه اول می توان به کارت زردی که دژآگه از داور گرفت اشاره کرد؛ این کارت باعث 2 اخطاره شدن اشکان و محرومیت وی از همراهی تیم ملی در بازی 5 فروردین مقابل هند شد.

 


همچنین در اواخر نیمه اول مهدی ترابی به علت مصدومیت از زمین بازی خارج و به جای وی مسعود شجاعی وارد زمین شد.

 


در نیمه دوم هم کی روش تیم را با همان ترکیبی که نیمه اول را به پایان بردند به زمین فرستاد (ترکیب ابتدایی و تعویض شجاعی با ترابی) و آغاز این نیمه هم با حملات متعدد تیم ملی روی دروازه گوام شروع شد.

 


در دقیقه 49 بازی رامین رضاییان سومین پرسپولیسی حاضر در ترکیب تیم ملی فوتبال سومین گل تیم ملی را هم با همکاری مهدی طارمی و شوتی محکم وارد دروازه تیم ملی گوام کرد.

 


یک دقیقه بعد مهدی طارمی با دروازه بان گوام در حال تک به تک شدن بود که مدافع میزبان با خطایی که روی طارمی انجام داد ضمن دریافت کارت قرمز یک پنالتی نیز نصیب ایران کرد که مسعود شجاعی ضربه پنالتی را برخلاف حرکت دروازه بان وارد دروازه کرد تا ایران 4 بر صفر از میزبان پیش بیافتد.

 


در دقیقه 53 کریم انصاری فرد مهاجم شماره 10 تیم ملی فوتبال دهمین گل ملی خود و پنجمین گل ایران را با پاس اشکان دژآگه وارد دروازه گوام کرد.

 


در دقیقه 58 بازی اشکان دژآگه از زمین بازی خارج و بجای او علیرضا جهانبخش وارد زمین شد؛ این دومین تعویض تیم ملی فوتبال بود.

 


در دقیقه 63 مهدی طارمی دومین گل خود و ششمین گل تیم ملی ایران را وارد دروازه میزبان کرد.

 


خسرو حیدری آخرین بازیکن تعویضی کارلوس کی‌روش بود که در دقیقه 70 این دیدار بجای طارمی که با 2 گل زده، 2 پاس گل و گرفتن یک پنالتی عملکرد فوق العاده ای داشت، به میدان آمد.

 


در دقیقه 73 بازی در یکی از حملات کم تعداد گوامی ها روی دروازه ایران، بیرانوند با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد و به علت اینکه هر سه تعویض تیم ملی انجام شده بود عزت الله پورقاز با لباس دروازه بانی درون دروازه تیم ملی قرار گرفت؛ از این دقیقه به بعد هر 2 تیم 10 نفره به بازی ادامه دادند.

 


داور هنگ کنگی برای نیمه دوم هم 4 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت؛ این دقایق نیز ملی پوشان ایران صاحب توپ و میدان بودند و فرصت هایی برای گلزنی بدست آوردند اما از آنها استفاده نکردند تا بازی با نتیجه 6 بر صفر به سود ایران به پایان برسد و گوامی ها که تا قبل از این بازی 9 گل خورده داشتند با این 6 گل، گل های خورده آنها به عدد 15 در 7 بازی برسد و آنها با 7 امتیاز قبلی که جمع کرده بودند در همان رتبه چهارم جدول باقی بمانند.

 


به این ترتیب این جزیره آسیایی- آمریکایی کوچک حاشیه اقیانوس آرام که مستعمره ایالات متحده آمریکا هم می باشد برغم کارشکنی های بسیار در صدور روادید برای بازیکنان ایران، از این حربه خود هم نتوانست بهره چندانی ببرد و نخستین باخت آنها در کشورشان، با شکستی پرگل مقابل یوزهای ایرانی و شاگردان کی روش همراه شد.

 


بازی بعدی تیم ملی ایران در این رقابت ها 5 فروردین 95 مقابل هند در تهران برگزار می شود.

 


تیم ملی ایران با این برد 14 امتیازی شد و با 20 گل زده 3 گل خورده و تفاضل گل مثبت 17 صدرنشین بلامنازع این گروه شد و صعود خود را به دور بعدی این رقابت ها قطعی کرده است.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود