قطری ها و بلژیکی ها بیشترین طرفداران داعش
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 327
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 47441
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 97
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 327
بازدید ماه : 325
بازدید سال : 1431
بازدید کلی : 47441
قطری ها و بلژیکی ها بیشترین طرفداران داعش

  گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری المسله،  بعد از حملات هفته گذشته پاریس، فعالان اینترنتی در کنار بسیاری از هکرها، با شناسایی صفحات شخصی طرفداران داعش (گروه تکفیری صهیونیستی)  در توییتر، تبلیغات خود را بر ضد این گروه و طرفداران آن افزایش داده اند. به سبب این اقدامات بیش از پنج هزار و پانصد صفحه که به نفع توییتر یا طرفداران آن فعالیت می‌کرد، شناسایی شد.


به نظر می آید، دستگاه های اطلاعاتی غرب، به اطلاعاتی که شبکه های اجتماعی فراهم می‌کنند، اهمیتی نمی‌دهند اما کارشناسان امنیتی وقتی دیدند اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد بلژیک مهمترین خاستگاه طرفداران داعش در کشورهای اروپایی است، غافلگیر شدند.

در صفحات توییتر در بلژیک که به زبان عربی است، همسویی بسیاری با داعش مشاهده شده است. در قطر نیز مشاهده شده است، هر دو پست حامل یک مطلب حامی داعش است و این یعنی پنجاه درصد پست هایی که در صفحات توییتر در قطر نوشته می‌شود، به نفع این گروه است.

در میان کشورهای آسیایی بعد از قطر بیشترین صفحات حامیان داعش در پاکستان مشاهده شده است و سی و پنج درصد از پست هایی که در توییتر گذاشته می‌شود ، در جهت حمایت از این گروه قرار داد. بعد از بلژیک، اندونزی، انگلیس، لیبی، ترکیه، مصر و آمریکا قرار دارند.

در فرانسه که میزان طرفداران داعش درصفحات توییتر بیست و یک درصد کل پست هاست و فرانسه دهمین جایگاه را در میان پست های حامی داعش در صفحات توییتر دارد. بعد از فرانسه، عربستان است که بیست و یک درصد پست هایی توییتر در این کشور، حامی داعش است. در رتبه بعدی آلمان قرار دارد که شانزده درصد پست ها، حامی داعش است و در سوریه هم چهار سال است شاهد جنگ داخلی است، تنها هشت درصد پست ها در حمایت از داعش در توییتر گذاشته می‌شود.

عربستان، قطر و امارات، گروه های تروریستی مانند القاعده، النصره و داعش را حمایت می‌کنند و همه این گروه ها، تفکر وهابی و سلفی دارند که عربستان ازآن حمایت می‌کند.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود