9 دی ایستگاه آخر فتنه گران شد
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 469
بازدید ماه : 467
بازدید کل : 47583
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 239
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 469
بازدید ماه : 467
بازدید سال : 1573
بازدید کلی : 47583
9 دی ایستگاه آخر فتنه گران شد

 حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی که در جوهر معنایی حماسه 9 دی ماه نهفته، حرف اصلی ملت ایران است که بایستی همراه با تبیین ابعاد فتنه بزرگ 88 بازنمایی و در این رهگذر حضور گسترده ایمانی و دین محور مردم به عنوان عناصر مهم که در عرصه این حقیقت جلوه‌ای شکوهمند داشته‌اند مورد تاکید قرار گیرد.

فتنه 88 یک برنامه طراحی شده از سوی جبهه متحد ضد انقلاب و نظام سلطه و استکبار برای نابودی جمهوری اسلامی و حاصل بیش از یک دهه تلاش دشمنان بود که ممکن است در هر مقطعی به دلیل غفلت و فراموشی از عبرت‌های تاریخی، در سناریوهای پیچیده‌تر و خطرناک‌تر باز تولید و عملیاتی شود.

فتنه 88 تهدیدی علیه ساختارهای بنیادین جمهوری اسلامی از جمله قانون اساسی، نهادهای نظام و آرای مردم بود و وقوع آن در عین حال که سبب آشفتگی کشور و امیدواری اردوگاه دشمنان شد، ارزش و اهمیت قانون و احترام به رأی مردم را در فرهنگ سیاسی جامعه بیش از پیش نهادینه کرد، به گونه‌ای که 4 سال بعد حماسه سیاسی 24 خرداد 92 و انتخابات با شکوه ریاست جمهوری یازدهم، ضمن بطلان ادعای دروغین تقلب در انتخابات سال 88، عرصه‌ی جلوه‌گری این واقعیت خدشه ناپذیر قرار گرفت.

بازخوانی فتنه 88 نشان می‌دهد، سران فتنه با جهالت، لجبازی و اصرار به رفتارهای غیر قانونی، مواضع غلط و اشتباهات جبران‌ناپذیر خود امنیت ملی کشور را در معرض تهدید و مخاطره قرار دادند و در شرایطی که نظام حرکت پر شتابی را به سوی پیشرفت و تعالی تجربه می‌کرد، برای مدتی در روند آن ایجاد اخلال کردند.
ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل مدیریت و روشنگری‌های شگرف و نافذ مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حماسه آفرینی‌ ملت شریف، انقلابی، ولایتمدار و با بصیرت ایران در تظاهرات سراسری 9 دی را از عوامل اصلی شکست و رسوایی فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال 88 معرفی می نماید و معتقد است: 9 دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و جاری شدن روح دیانت حاکم بر دل‌های ملت ایران در جای جای میهن اسلامی و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران را منزوی و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک مذلت کشانید.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل و پاسداران سلحشور سپاه شهرستان اردبیل  ، حماسه اعجاب‌آور و معجزگون 9 دی را  نماد پیمان از هم ناگسستنی ملت ایران با ولایت فقیه و سند پای‌بندی آنان به آرمان‌های بلند انقلاب، امام و رهبری می داند و اعلام می دارد:  هر چند 9 دی ایستگاه آخر فتنه 88 بود اما تقابل ذاتی و راهبردی انقلاب اسلامی با جبهه سلطه و استکبار جهانی، ظهور فتنه‌های نوین و پیچیده‌تری را متصور می‌سازد که ملت ایران بایستی به هنگام، به موقع و به اندازه به مقابله با آن بپردازد و به فضل الهی دشمن را همچنان مقهور اقتدار خدادادی و هوشمندی و بصیرت سیاسی خود‌ سازد./سبلانه


تعداد بازدید از این مطلب: 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود