اولتیماتوم سازمان وظیفه عمومی به مشمولان غایب
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 551
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 781
بازدید ماه : 779
بازدید کل : 47895
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 551
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 781
بازدید ماه : 779
بازدید سال : 1885
بازدید کلی : 47895
اولتیماتوم سازمان وظیفه عمومی به مشمولان غایب

 براین اساس وضعیت مشمولان غایبی که در مرحله اول طرح ثبت نام کرده‌اند و به دلایلی پیگیر درخواست خود نشده‌اند، به منزله انصراف از درخواست تلقی می‌شود و چنانچه مجدداً خواستار بهره مندی از این طرح هستند به دلیل اینکه امکان تمدید تاریخ مزبور وجود ندارد می‌بایست تا قبل از پایان دی ماه با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) ضمن ارائه درخواست عدم انصراف نسبت به پرداخت مبلغ جریمه مشخص شده اقدام کنند.

 
براساس این اطلاعیه، این دسته از افراد چنانچه تا پایان دی ماه نیز نسبت به پرداخت مبالغ جریمه خود اقدام نکنند به منزله انصراف قطعی تلقی شده و از سوی سازمان تعیین تکلیف خدمتی می‌شوند.
 
 مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست عبارتند از: اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزند در صورتی که متاهل بوده و دارای فرزند می‌باشند می‌بایست به هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست این مدارک را به همراه داشته و ارائه کنند.
 
مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه و یا از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 می‌توانند در جریان اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.
 
در پایان این اطلاعیه آمده: اطلاع رسانی لازم به متقاضیان در مدت زمان اقدام از طریق سامانه پیامک صورت می‌پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری به این سازمان نمی‌باشد.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود