اورژانس مشگین‌شهر بعد از ۲ و نیم ساعت در محل حادثه آتش سوزی حاضر شد+ تصاویر
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 47449
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 105
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 333
بازدید سال : 1439
بازدید کلی : 47449
اورژانس مشگین‌شهر بعد از ۲ و نیم ساعت در محل حادثه آتش سوزی حاضر شد+ تصاویر

 ه گزارش خیاونیوز، ظهر امروز ۱۹ بهمن ماه در خیابان مدرس کوچه مدرس منزل پیرزنی دچار آتش سوزی شده بود و همسایه ها متوجه این آتش سوزی شده و آتش نشانی را خبر می‌کنند به خوشبختانه آتش نشانی در سریعترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند.

براساس اظهارات همسایگان حاضر در محل آتش سوزی قبل از رسیدن آتش نشانی پیرزنی که در میان آتش گرفتار شده بود توسط اعضای محل از میان آتش خارج شده و نجات پیدا می‌کند.

این پیرزن که به تنهایی زندگی می‌کرد بر اثر این حادثه شکه شده بود همچنین طبق اظهارات اعضای محله سینه و صورت این پیرزن بر اثر آتش سوزی سوخته بود و ماموران آتش نشانی حاضر در محل با ۱۱۰ و ۱۱۵ جهت رسیدگی و بررسی آتش سوزی تماس گرفته اند که عوامل نیروی انتظامی در محل حاضر شده و حادثه را صورتجلسه کرده و محل را ترک کرده بودند اما متاسفانه در طول مدتی که ماموران آتش نشانی و عوامل انتظامی در محل بودند از اورژانس خبر نشده بود و پیرزن تنها در زیر برف و در مقابل منزل آتش گرفته شکه شده بود و نیاز به نگهداری داشت.

همسایگان بارها با خدمات اجتماعی و اورژانس تماس گرفته اند و این حادثه را گزارش داده بودند اما متاسفانه هیچ یک از عوامل فوق به این حادثه توجهی نکرده بودندکه با خبرنگار مشکین‌رسا و همچنین کیهان مشکین تماس گرفتند تا این بی توجهی را تحت پوشش قرار دهند.

بعد از حضور رسانه ها و تهیه گزارش از محل حادثه بارها با اورژانس خدمات اجتماعی و همچنین اورژانس بیمارستان تماس گرفته شده بود که در نهایت رأس ساعت ۱۶ اورژانس در محل حادثه حاضر شده و با لحنی پرخاشگرانه با اصحاب رسانه و همسایگان برخورد کرد و آنان را از منزل پیرزن بیرون انداخت در حالی که وظیفه اورژانس این بود که به محض تماس در محل حادثه حاضر شوند و به مصدوم ارائه خدمات کرده و مصدوم را به بیمارستان منتقل کند اما در این حادثه اورژانس با ۲ ونیم ساعت تاخیر و در زمان حضور نیز با پرخاشگری در محل حادثه حاضر شده بود.

بلاخره بعد از گذشت ۲ و نیم ساعت از حادثه این پیرزن تنها به بیمارستان انتقال یافت حال با توجه به اینکه این پیرزن تمام سرمایه خود را که منزل مسکونی است از دست داده به تنهایی در این شهرستان چه کار خواهد کرد؟

آیا مسئولین در جهت حمایت از این پیرزن اقدامی خواهند کرد؟

تصاویر بیشتر برای مطلب:
 

انتهای پیام/مشکین رسا


تعداد بازدید از این مطلب: 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود