کاهشی در اعتبارات عمرانی نداریم/مشگین شهر رکورددار آمار تخصیص اعتبار
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 687
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 917
بازدید ماه : 915
بازدید کل : 48031
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 687
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 917
بازدید ماه : 915
بازدید سال : 2021
بازدید کلی : 48031
کاهشی در اعتبارات عمرانی نداریم/مشگین شهر رکورددار آمار تخصیص اعتبار

به گفته شایقی ضریب شهرستان اردبیل ۲۱.۱۳، بیله سوار ۸.۳۷، پارس آباد ۱۴.۱۵، خلخال ۱۰.۷۶، سرعین سه، کوثر ۴.۹۵، مشگین شهر ۱۴.۸۶، گرمی ۱۱.۵۲، نمین ۶.۹۴ و نیر ۴.۳۲ درصد از کل اعتبارات عمرانی است.

وی افزود: بر اساس ضرایب ذکر شده سهم اردبیل ۱۷۰ میلیارد ریال، بیله سوار ۶۶ میلیارد ریال، پارس آباد ۱۱۵ میلیارد ریال، خلخال ۸۵ میلیارد ریال، سرعین ۲۳ میلیارد ریال، کوثر ۳۹ میلیارد ریال، مشگین شهر ۱۲۱ میلیارد ریال، گرمی ۹۲ میلیارد ریال، نمین ۵۵ میلیارد ریال و نیر ۳۹ میلیارد ریال است.

این مسئول با تاکید به اینکه مبادله موافقت نامه با دستگاه های اجرایی زمان بر است، افزود: فرمانداران موظف اند تا قبل از آغاز ماه رمضان توزیع های شهرستانی را انجام داده و گزارش آن را ارائه کنند.

شایقی  در خصوص نحوه توزیع اعتبارات اولویت را با پروژه های با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت عنوان و اضافه کرد: پروژه جدید در صورتی که ضرورت ویژه داشته باشد حداقل با تامین ۵۰ درصد از هزنیه تمام شده می تواند اجرا شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار انطباق توزیع با سیاست های برنامه ریزی استان شد و گفت: به ویژه پروژه هایی که منجر به اشتغال و تولید می شوند در اولویت هستند.

وی در مقایسه اعتبارات سال جاری با سال گذشته افزود: سیاست دولت نزدیک کردن مصوب به تخصیص است و اینکه مبلغی ذکر شود اما بعدها تخصیص نیابد درست نیست.

شایقی در عین حال به تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق هزار نفر استخدامی جدید در استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته با کسری قابل توجه در حقوق مواجه بودیم و نیمی از حقوق معادل ۲۴۰ میلیارد ریال کسری داشتیم که قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه سیاست دولت در سال جاری بودجه انقباظی است تاکید کرد: تلاش می کنیم حداقل تا پایان ماه جاری حقوق استخدامی های جدید را پرداخت کنیم.

بی توجهی اعتبارات ملی به بخش فرهنگ

در این جلسه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نیز با تاکید به کاهش اعتبارات عمرانی استان به نسبت سال گذشته افزود: این در حالی است که در بخش اعتبارات ملی استانی شده نیز سهمی برای فرهنگ قائل نشدیم.

حجت الاسلام مهدی ستوده با بیان اینکه ۸۵ درصد اعتبار ملی فقط به یک دستگاه اختصاص یافته است، افزود: در این میان عناصر و نیازهای ضروری دیگر از جمله برنامه های فرهنگی نشاط و امید آفرینی مورد غفلت است.

وی تاکید کرد: در چنین شکلی از تخصیص قدرت مانور مسئولان استانی محدود است و چه بسا اگر تخصیص استانی بود سایر دستگاه ها منتفع می شدند.

در عین حال در پاسخ به گله مندی این مسئول، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اعتبارات عمرانی کاهش نداریم، تصریح کرد: هر چند به ظاهر رقم پایین دیده می شود اما ما کاهشی در اعتبار عمرانی سال جاری نداریم.

یونس اسدی  افزود: جذب اعتبار ملی به قابلیت هر دستگاه اجرایی باز می گردد که بتواند پروژه تعریف کند و ماده ۲۱۵ پروژه را اخذ کند.

گفتنی است، در توزیع اعتبارات بودجه عمرانی برای شهرها دو شاخصه وسعت و جمعیت بیش تر مد نظر است.


تعداد بازدید از این مطلب: 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود