سردار سلیمانی و کسانی که لقب "مردی در سایه" را به او می دهند
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 546
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 776
بازدید ماه : 774
بازدید کل : 47890
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 546
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 776
بازدید ماه : 774
بازدید سال : 1880
بازدید کلی : 47890
سردار سلیمانی و کسانی که لقب "مردی در سایه" را به او می دهند

 

رسانه های خارجی به دور از دنیای واقعی ،سایه به سایه در "فضای مجازی به دنبال سردار سلیمانی هستند.
به گزارش گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" متولد سال 1336 از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه است.  وی اهل شهر "رابر" در استان کرمان است و در طول جنگ هشت ساله ایران و رژيم بعث عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود.
 
سردار سلیمانی
 
 وی پس از پیروزی انقلاب اسلامي در عین ادامه کار در سازمان آب کرمان، به عضویتِ مجموعهٔ «سپاه افتخاری» که به وسیلهٔ پدرِ شهید قاضی تأسیس شده بود، درآمد.سرلشکر سلیمانی بیان می‌کند که به محض بازگشت از مهاباد به ریاست پادگان قدس سپاه در کرمان منصوب می‌شود.
 
با حمله رژيم صدام به خاک ایران، سرلشکر سلیمانی چندین گردان از سپاهیان کرمان را آموزش می‌دهد و به جبهه‌های جنوب اعزام می‌کند و کمی بعد، خود در رأس یک گروهان به سوسنگرد اعزام می‌شود تا جلوی پیشروی دشمن بعثي در جبههٔ مالکیه را بگیرد.سرلشکر سلیمانی در بیشتر عملیات عمدهٔ نظامی دوران جنگ با عراق شرکت کرد که از مهم‌ترين آن‌ها عمليات والفجر 8 ( فتح فاو)، کربلاي 4، کربلاي 5 و  تک شلمچه بود.با پایان یافتن جنگ در سال ۱۳۶۷، لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند.
 
سردار سلیمانی
 
بی درنگ پس از آتش‌بس با عراق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأمور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر شد. قاسم سلیمانی تا هنگام انتصاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه، با باندهای قاچاق مواد مخدر در نزدیکی مرزهای ایران و افغانستان می‌جنگيد.سرلشکر قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۶ به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.
 
وی در هشت سال جنگ با دشمن بعثي و نیز مبارزه با باندهای مواد مخدر در مناطق مرزی ایران و افغانستان تا پیش از انتصابش به فرماندهی سپاه قدس تجربهٔ بی مانندی اندوخت.سرلشکر سلیمانی در نشست مقدماتی «کنفرانس جوانان و بیداری اسلامی» گفت: «ایران در جنوب لبنان و عراق نیز حضور دارد.
 
سردار سلیمانی
 
در واقع این مناطق به نوعی تحت تاثیر عملکرد و تفکر جمهوری اسلامی ایران هستند.»پس از وقوع یک انفجار مهیب در دمشق که به کشته و زخمی شدن چندین مقام سوری انجامید رسانه‌های جهان گزارش دادند که قاسم سلیمانی نیز در میان کشته شدگان قرار دارد.چند روز پس از این ادعا حاج قاسم سلیمانی در دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامي در تهران حضور یافت.مقامات وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا سرلشکر سليماني را متهم به همکاری با نیروهای امنیتی سوریه و سرکوب مخالفان بشار اسد کرده‌اند.

سردار سلیمانی در فضای مجازی

بعد از نقش سردار سلیمانی در به عقب راندن تروریست های تکفیری داعش از نقاط حساس عراق و سوریه،وی به زودی در میان کاربران ایرانی محبوبیت بسیاری کسب کرد.تا جایی که در شبکه های اجتماعی اسم سردار سلیمانی روزانه چند هزار بار سرچ می شود و در بسیاری از شبکه های اجتماعی با نام های حاج قاسم،سردار،سردار سلیمانی و سردار دلیر صفحات مختلف با جذب کاربران زیادی ایجاد شده است،بسیاری از کاربران جوان و نسل امروزی حتی تصویر پروفایل صفحات اجتماعی خود را به عکس حاج قاسم اختصاص داده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود