آقای استاندار در برخورد با تخلفات آشکار چه کرده اید/ آیا عزمی برای برخورد با اقدامات سازمان یافته ست
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 47525
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 181
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 409
بازدید سال : 1515
بازدید کلی : 47525
آقای استاندار در برخورد با تخلفات آشکار چه کرده اید/ آیا عزمی برای برخورد با اقدامات سازمان یافته ست

 ظیفه دولت و ایضا نماینده دولت در استانها و شهرستانها در قبال انتخابات اجرای بی کم و کاست قانون و تامین نظم و امنیت انتخابات است ، حراست از حقوق انتخاب کنندگان و انتخابات شوندگان از اهم وظایف دولت در انتخابات است ، وظیفه دولت است که با عوامل مخل آزادی انتخاب مردم مقابله کند به ویژه در کشور و نظامی که رهبر فرزانه و الهی آن رای مردم را ” حق الناس ” معرفی می فرماید.

۱-اقای استاندار ! نمی دانم به جنابعالی چگونه گزارش شده است ، نمی دانم آیا در این شهرستان بازرس ویژه داشته اید یا نه ؟ آیا به جنابعالی گزارش داده اند که ستاد یکی از کاندیداها از شب چهارشنبه پنجم اسفند ماه دوبرگ شبنامه و یک عدد سی دی تخریبی علیه این بنده ناچیز را ( که جرمم فقط استفاده از حق قانونی خودم یعنی کاندیداتوری مجلس بود) در گستره تمام شهرستان به صورت خانه به خانه توزیع نمود؟ و بلافاصله طی یک اقدام هماهنگ محتوی همان سی دی و شب نامه از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب از جمله گونازتی وی ساعت ها پخش شد؟ و البته زمان توزیع این جعلیات تخریبی به گونه ای انتخاب شد که فرصت دفاع و زدودن آثار تعیین کننده آن در نتیجه انتخابات نیز از بنده سلب گردید؟ ( البته بگذریم از این واقعیت که هزینه جعل و تولید انبوه و توزیع این بسته در گستره شهرستان و هزینه سفارش پخش آن در شبکه های ماهواره ای چندین برار کل هزینه تبلیغاتی امثال بنده در کل دوران تبلیغات می باشد )

رئیس محترم شورای تامین امنیت استان! قطعا خبر جعل و توزیع این سی دی و شب نامه توسط عوامل انتظامی گزارش شده است و البته دهها نفر از عوامل توزیع آن که توسط منابع مردمی معرفی شده اند مشخصا به پلیس معرفی شده است ، که صد البته با ساده ترین شیوه های پلیسی عامل و آمر و مرکز تولید آن قابل شناسایی است و هزار البته این کار ساده توسط سیستم های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران (که به حمدالله  مقتدرترین و حرفه ای ترین و ایضا مخلص ترین و مردمی ترین سیستم اطلاعاتی و امنیتی دنیاست و سیستمی است که با اقتدار عنصری چون ریگی را درهواپیمای عبوری از آسمان کشور شناسایی و و روی زمین دستگیر می کند) به راحتی آب خوردن قابل کشف است .

جناب استاندار محترم ! امروز سئوال این است ، آیا نمی خواهید کاندیدایی که این تخلف (تعیین کننده در نتیجه انتخابات) را شناسایی و به دست قانون بسپارید یا نمی توانید شناسایی کنید؟!

سئوال دیگر این است آیا مشخصات و هویت دهها نفری که به عنوان توزیع کننده این اقلام جعلی توسط منابع مردمی در اختیار مراجع قانونی قرار داده شده و از نظر این مراجع مظنون به این عمل هستند و هر یک سرنخ ارزشمندی برای کشف تخلف و ابعاد آن هستند و بدون استثناء همه شان هم مستخدم ستاد همان کاندیدا هستند نمی توانند در کشف جرم کمک کنند؟

سئوال دیگر این است چه ارتباطی بین ستاد یا خود این کاندیدا و شبکه تجزیه طلب گوناز تی وی وجود دارد ؟!

۲- جناب استاندار! آیا به حضرتعالی گزارش داده اند که صندوق چندین روستای شهرستان اهر در جوار مرز شهرستان مشکین شهر خالی برگشته است و صورتجلسه شده است و اهالی این روستاها به صندوقهای روستاهای همجوار مشکین شهر منتقل شده و تصادفا همگی به یک کاندیدا رای داده اند ؟ آیا پرسیده اید چرا این اتفاق افتاده است ؟ آیا این روستاها از تابعییت استان توسعه یافته آذربایجانشرقی ناراضی هستند و از زیادی  علاقه به استان اردبیل ترجیح داده اند در روستاهای استان اردبیل رای بدهند؟ یا در روز اخذ رای جذبه دیگری برای این جماعت ایجاد نموده اند که اینها را به پای صندقهای روستای کوجنق و غیره از توابع مشکین شهر کشانده است ؟ آیا نقش پولهای کثیف و نقش آن در انتخابات  که وزیر محترم کشور چندین ماه پیش هشدار آن را دادند نمی تواند در تعیین نتیجه انتخابات مشکین شهر ذی تاثیر باشد؟ آیا دستور فرموده اید با یک عمل ساده تعداد کد ملی های متعلق به غیر شهرستان مشکین شهر را استخراج و به جنابعالی گزارش کنند؟ تا معلوم شود چند نفر و به نفع چه کسی از خارج شهرستان ترانزیت شده و به نفع چه کسی رای داده اند؟

۳-جناب استاندار و رئیس محترم شورای تامین استان و مسئول اجرای قانون و انتخابات در استان! استحضار دارید که ” تطمیع” مانند تخریب و خرید و فروش رای جرم است، آیا به جنابعالی گزارش داده اند که یکی از کاندیداها در این شهرستان برای تطمیع خواص پست های مدیریتی دولتی را از یک سال پیش تقسیم کرده و حتی عکس و مشخصات نامزدهای آن پست ها (مانند  فرمانداری و بخشداری  غیره) را  در فضای مجازی و سایت های اجاره ای خود منتشر کرده اند ؟ ایا برای جنابعالی گزارش نموده اند که برای تطمیع عوام چقدر برنج و روغن و لباس ورزشی و لاستیک خودرو و غیره بویژه در روستاها توزیع کرده اند؟

آیا خواسته اید در خصوص پشت صحنه ائتلاف های انتخاباتی این شهرستان که برای غالب مردم نجیب و نکته بین مشکین شهر سئوال است ، بررسی و برای جنابعالی گزارش بدهند؟

ضمن پوزش از تصدیع و اطاله مطلب تاکید می شود سه عنصر” تخریب ” ، ” تطمیع ” و ” خرید و فروش”  مهمترین آسیب های سلامت انتخاباب در شهرستانهای کوچک می تواند باشد و البته  “تطمیع ” و ” خرید و فروش” بویژه در شرایطی که مهمترین مشکل مردم فقر و تنگنای تامین حداقل معیشت باشد می تواند آزادی آنتخاب و شرافت و کرامت انسانی را تحت تاثیر قرار دهد وصد البته خطر اصلی آنجاست که یک عده عناصر فرصت طلب هم که به منابع نامحدود ثروت و یا به قول وزیر محترم کشور “پول کثیف” دست رسی دارند تصمیم بگیرند از فقر مردم به عنوان فرصتی برای سوار شدن بر خر مراد نامبارک خود استفاده کنند ! در چنین شرایطی است که باید به خدا پناه برد .

با تشکر

محمود عباس زاده مشکینی


تعداد بازدید از این مطلب: 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود