جزئیات ارائه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی وی‍‍‍ژه فرهنگیان شاغل
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 669
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 899
بازدید ماه : 897
بازدید کل : 48013
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 669
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 899
بازدید ماه : 897
بازدید سال : 2003
بازدید کلی : 48013
جزئیات ارائه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی وی‍‍‍ژه فرهنگیان شاغل

 مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حداقل اعتبار تخصیصی 20 میلیون ریال و حداکثر 60 میلیون ریال معادل چهار برابر حقوق ماهیانه فرد، طبق شیوه‌نامه بانک ملی تعیین می‌شود، افزود: کارت اعتباری خرید کالا به هیچ وجه قابلیت برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های نصب شده در شعب بانک را ندارد.

 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگیان واجد شرایط  از شنبه 21 فروردین با مراجعه به ادارات محل خدمت خود در سراسر کشور تقاضای خود را  می توانند ارائه کنند، گفت: مهلت ثبت نام در این طرح تا پایان فروردین ماه است و درصورتی که استقبال شود امکان دارد تا اردیبهشت ماه نیز تمدید شود.
 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین به بیان ویژگی‌های کارت خرید اعتباری کالای ایرانی پرداخت و گفت: کارت اعتباری یاد شده صرفاً برای خرید کالای مصرفی تولید داخل صادر می‌شود. زمان تحویل کارت اعتباری از سوی بانک به کارکنان آموزش و پرورش تا پایان فروردین ماه بوده و مدت زمان استفاده از کارت اعتباری حداکثر سه ماه است و پس از اتمام مهلت یاد شده امکان استفاده از اعتبار میسر نیست.
 
وی مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی مذکور را 24 ماه اعلام و اظهار کرد: سود تسهیلات اعطایی کارت یاد شده 12 درصد از زمان خرید کالای ایرانی محاسبه می‌شود.از آنجا که کلیه بدهی دارندگان کارت از سوی آموزش و و پرورش از طریق صدور گواهی کسر از حقوق تعهد و تضمین خواهد شد، بنابراین جهت صدور کارت‌های یاد شده نیازی به اخذ وثیقه و یا ضمانت نیست.
 
سیاری خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود افراد متقاضی قبل از هرگونه اقدام از وجود مراکز خرید، فروشگاه‌های مشمول اجرای طرح و همچنین کالای مورد نظر در شهر و منطقه محل اشتغال یا سکونت خود اطمینان حاصل کنند.
 
لازم به ذکر است این طرح شامل بازنشستگان نمی شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود