کد خبر: 25447 | تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | بدون نظر | | عباسزاده ی مشگینی به وزیر
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 495
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 725
بازدید ماه : 723
بازدید کل : 47839
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 495
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 725
بازدید ماه : 723
بازدید سال : 1829
بازدید کلی : 47839
کد خبر: 25447 | تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | بدون نظر | | عباسزاده ی مشگینی به وزیر

 به محضرتان عارضم بنده نیز در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشکین شهر به صورت جدی وارد رقابت شده بودم و ایضا تمام ظواهر و قرائن و نظر سنجی های نهادهای معتبر تا سوم و چهارم اسفند ماه نشاندهنده رویکرد غالب مردم به سمت این بنده ناچیز بود و شاید همین تحلیل و پیش بینی از طریق نهادهای مختلف به استحضار شخص حضرتعالی نیز رسیده بود، لیکن از اول روز سه شنبه منتهی به انتخابات رقبای بنده برای تغییر فضا یک شبنامه و سی دی جعلی ( حاوی اتهام قتل و تعرض و شکنجه و اختلاس و غیره) در مقیاس انبوه تولید و به صورت سازمان یافته در گستره شهرستان خانه به خانه توزیع کردند که به گواهی غالب کارشناسان سیاسی منطقه در تغییر فضا و نتیجه انتخابات بیشترین تاثیر را گذاشت.

جناب آقای وزیر! با وجود آنکه دهها نفر از عوامل و اجیر شدگان برای توزیع همین شبنامه و سی دی جعلی توسط مردم به ستاد تبلیغاتی بنده معرفی شده و مشخصات آنها نهایتا در اختیار نهادهای مربوطه قرار گرفت و دادستان محترم منطقه نیز طی یک مصاحبه رسمی به توزیع همین اقلام تخریبی و سرنخ های بدست آمده در خصوص عوامل این حرکت تخریبی اشاره نموده بودند، تابحال برخورد لازم با مسبب اصلی این قضیه صورت نگرفته است و بدیهی است که اگر مسببان اصلی اینگونه  بداخلاقی های غیر شرعی و غیرقانونی و مجرمانه شناسایی نشود و برخورد قانونی و جدی صورت نگیرد و تعیین نتیجه انتخابات با این شیوه های غیر قانونی نهادینه شود شکی نیست که در انتخابات های آینده نیز شاهد تکرار اینگونه مظاهر زشت و غیر قانونی و غیر مدنی خواهیم بود.

جناب آقای وزیر ! قدر متیقن این است که این اقدام توسط یکی از رقبای بنده صورت گرفته که تعداد و هویت آنها کاملا مشخص است و احتمال اینکه توسط رقیب یا رقبای اصلی بنده انجام گرفته باشد بیشتر! و قطعا استحضار دارید کسی که (دور از ساحت تمام منتخبان مردم ایران ) با این شیوه ها به مجلس هم راه یافته باشد وجودش  به حال کشور و نظام اسلامی و مردم معتقد نفعی نخواهد داشت و قطعا ضررش بیشتر خواهد بود.

حال که در یک اقدام مقتدرانه و امیدوار کننده به فرمانده پلیس دستور فرموده اید عوامل توزیع عکس های خصوصی خانم مینو خالقی در اصفهان را شناسایی و بازداشت نمایند(که قطعا این دستور را به خاطر عملی بودن و امکان پذیر بودن آن صادر فرموده اید) دستور فرمائید مسبب اصلی تولید و توزیع شبنامه و سی دی جعلی در مقیاس انبوه علیه اینجانب را نیز شناسایی و بازداشت نمایند.

استحضار دارید گستره شهرستان مشکین شهر نسبت به کلانشهر اصفهان بسیار کوچک است و برخلاف مورد خانم مینوخالقی که عکسهای خصوصی  ایشان در “فضای مجازی” توزیع شده است در مورد بنده مطالب و جعلیات ساختگی در “فضای عینی ” توزیع شده است بنابرین به طریق اولی می توان نتیجه گرفت شناسایی و بازداشت عوامل توزیع در مشکین شهر سهل تر از سوژه اصفهان است!

لذا استدعا و انتظار دارم در مورد پرونده انتخابات حوزه مشکین شهر نیز مثل مورد اصفهان دستور ویژه و جدی صادر فرمائید.

پیشاپیش از عنایتی که می فرمائید کمال امتنان خویش را ابراز می داریم.

با تشکر

محمود عباس زاده مشکینی

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مشکین شهر

۲۱ اردیبهشت ماه سال نود و پنج

 

رونوشت

حضرت ایه الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان

سردار ذولفقاری معاون محترم امنیتی وزارت کشور

رئیس کمسیون اصل نود و کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

سردار اشتری فرمانده محترم ناجا


تعداد بازدید از این مطلب: 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود