عباسزاده مشگینی در حال کشاورزی+عکس
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 354
بازدید ماه : 352
بازدید کل : 47468
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 124
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 354
بازدید ماه : 352
بازدید سال : 1458
بازدید کلی : 47468
عباسزاده مشگینی در حال کشاورزی+عکس

مهندس محمود عباس زاده مشکینی در بازدید از شهرستان سیروان با حضور در مزارع گندم روستاهای ظهیری، چم جنگل و عرب رودبار از نزدیک در جریان کار و تلاش و مشکلات کشاورزان قرار گرفت که این امر موجب نشاط و شادمانی کشاورزان گردید.

 

استاندار ایلام مدیریت جهادی را با صبغه ای الهی و با رنگ و بوی مردمی این بار در مزارع کشاورزی عرضه داشت و خطاب به مردم وکشاورزان گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر مقام و مسئولیتی باید خدمتگذار مردم بوده و برای عرض ارادت خود به مردم عزیز از هر فرصتی برای ارتباط با این بدنه فعال برقرار نمایند.

وی با برداشتن داس و درو کردن، تجربه و سخت کوشی را در ذهن متبادر می ساخت که در عرصه های گوناگون مدیریتی کشور کارآزموده و با مردم داری و حسن خلق امورات را به سرانجام رسانیده است. ایشان در سرزمین آفتاب و گندم و مهد سنت های عشیره ای در سیروان زیبا حاضران را به بافت سنتی و عشیره ای روستایی سوق داد و با ترویج آداب و رسوم محلی، زیبایی پرمعنایی را خلق نمود که در کنار طبیعت بکر، تاریخ و گذشته درخشان و مردمان با معرفت آن دیار جلوه های دیگری از زیبایی های معنوی و عرفانی را به تصویر کشید.

 

وی آوردن مردم به صحنه و فعال کردن ظرفیت های بلااستفاده در جهاد اقتصادی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: سختی کشیدن لازمه خلق حماسه است که کشاورزان می توانند با سخت کوشی و تلاش مجدانه خود، درس حماسه، ایثار و مقاومت را در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی به منصه ظهور بگذارند .

image-f287f52f1efeec240441d7cf48564a4817149fce76b9543962e4170327169ade-V-1024x768

عباس زاده مشگینی یکی از کارهای مهم در خلق حماسه اقتصادی را کاهش فاصله کشاورزان با کشاورز نمونه دانست و تاکید کرد: می توان با استفاده از ظرفیت کشاورزی در منطقه و با انتقال تجربیات کشاورز نمونه به سایر کشاورزان، تولید و اقتصاد ملی را تقویت نمود.



تعداد بازدید از این مطلب: 1008
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود